Saturday 21 November 2015

292. Aloe power from Green Pharmacy

     Czesc kochani! ♥ Jesli chodzi o informacje z ostatnich dni to jak mozecie sie domyslic - zyje nowa plyta Justina. Nie wszystkie kawalki naleza do moich ulubionych (spodziewalam sie, ze bedzie wiecej szybszych piosenek jak What Do You Mean? czy Sorry), ale jest kilka, ktore namietnie leca w moich sluchawkach. Jesli jeszcze nie slyszeliscie albumu Purpose to oczywiscie Was zachecam - Justin i jego team odwalili kawal dobrej roboty!! :). Pytacie sie jak idzie mi nauka moich monologow... Co prawda czekaja mnie jeszcze dwa zaliczenia na poczatku grudnia, ale jeden z Szekspirowskich dziel juz za mna - co wiecej, naprawde polubilam wybrany przeze mnie monolog Heleny z sztuki 'All's Well That Ends Well'. W czwartek wieczorem robilismy tak zwany 'workshare' w collegu dla uczniow z kierunku Performing Arts i wzajemnie przedstawialismy efekty naszej dotychczasowej pracy. Po raz kolejny pokazalo nam to, ze jest wsrod nas tyle talentow!! Cudownie jest moc ogladac rozwoj mlodych ludzi i ich nieustanny progres... Mowie tutaj chociazby o naszych monologach. W tamtym roku to ja siedzialam na widowni i z zachwytem w oczach podziwialam moich starszych kolegow, ktorzy tak wspaniale recytowali monologi Szekspira na scenie. Rok temu nie miescilo mi sie w glowie z jaka latwoscia im to przychodzi... A teraz? Teraz sama stalam na tej scenie i kazdy sluchal mojego przemowienia. Czy to zle o mnie swiadczy, jesli powiem, ze jestem z siebie dumna? W kazdym badz razie pewne jest to, ze moja milosc do wystepow i sceny powieksza sie z kazdym dniem :).
     Moja milosc do testowania i kosmetykow tez sie powieksza, idealnym przykladem jest chociazby produkt, ktory mozecie zobaczyc na ponizszych zdjeciach (tak na marginesie - zdjecia wyszly mi na totalnie wiosenne, wiec mam nadzieje, ze wszystkim zmarzluchom i antyfanom zimy choc troche poprawia humor, nie wiem jak u Was, ale u mnie dzis spadl snieg!). Kolejny produkt z Green Pharmacy w mojej kolekcji i kolejne odkrycie. Tym razem chcialabym Wam powiedziec kilka slow o kremie na dzien i na noc do twarzy, szyji i dekoltu z alosem. Osobiscie jestem ogromna fanka tej rosliny, wiec pokladalam ogromne nadzieje w jej dzialanie i tym razem :). Od razu krem wpisal sie w moich ulubiencow przez zapach - bardzo lubie takie lekkie, ale swieze i przyjemne nuty zapachowe. Do tego wygodne w uzyciu opakowanie, dzieki ktoremu wydobycie odpowiadajacej nam ilosci kremu nie stanowi zadnego problemu. Konsystencja kremu jest dosc zbita i gesta, przez co rowniez jest wydajny. Dobrze sie go naklada, choc pozostawia lekko tlusty (ale nie lepiacy!) film na twarzy. Jednak za to otrzymujemy swietne natluszczenie i nawilzenie skory. Jesli chodzi o szybkosc wchlaniania to chwilke mozemy poczekac, ale dla miekkiej i elastycznej skory warto. Swojego czasu mialam kilka podraznien na twarzy i zauwazylam, ze krem je stopniowo zlagodzil. Jest to naprawde dobry i tresciwy krem, ktory rowniez spisuje sie calkiem niezle jako baza pod makijaz. Jedynym minusem jest ta nieszczesna parafina, ktora moze zapychac skore - w moim przypadku tak sie nie stalo, ale moja siostra juz sie na to skarzyla, wiec najlepiej przekonac sie samemu. Wszystko za zawrotna cene 10 zl (za 150 ml, gdzie wiekszosc kremow ma zazwyczaj 50ml) :). Jakby wszystkie firmy braly przyklad z jakosci produktow i dotrzymywanych obietnic przez producenta jak Elfa Pharm to byloby wspaniale :).

••••••••••

     Hello loves! ♥ If it comes to my life update, I have to mention about Justin Bieber's new album. Not all of the songs are my favourite (I expected more faster ones like What Do You Mean? or Sorry), but there are some, which I really like and listen to all the time. If you haven't heard this album yet, don't wait :). Justin and his team did a good job!! :). You ask about me and my monologues... I've already passed my first assessment, but I still need to do two more. To be honest I really like my Shakespeare's one from his play called 'All's Well That Ends Well' (my character name is Helena). On Thursday evening we did the so-called 'Workshare' in college for students from the Performing Arts department and mutually we presented the results of our work. It showed us once again that there are so many talents!! It's wonderful to be able to observe the development of young people and their constant progress... For example - our monologues. Last year it was me sitting as an audience, admiring absolutely brilliant performances of my older friends. And this year situation was different :).  Everyone listened to my speech... Is it wrong if I say that I'm proud of myself? Anyway, there's no doubt that I love performing on stage more and more every day :). 
     My love for cosmetics is getting bigger and bigger as well :). Today's post sets a perfect example of it (by the way - don't you think that photos seem to be more spring than winter?). Another product from Green Pharmacy in my collection and another discovery. This time I would like you to tell you something about strengthening nourishing day and night face and neck cream with aloe. Personally I am a huge fan of this plant, so I really expected good results from using this product. I must admit that I fell in love with its smell immediately! It's very light, pleasant and fresh. I like the handy package as well. The cream's consistency  is quite compact and dense, and what's more - it's also efficient. You shouldn't have any problems with spreading it on your face, although you may feel slightly oily skin (but not sticky!). However, you get a nice hydration. Bear in mind that you have to wait about two minutes before the skin absorbs the cream, but it's worth for soft, smooth and elastic feeling. My face skin had some irritation the other day, but I noticed that this cream helped me to solve my problem gradually. It is a really good and concise cream, which also works very well as a base for makeup. The only minus is paraffin, which can clog pores - in my case it didn't happen, but my sister has already complained about it, so keep it mind. The price is very low (about £2 for 150ml, where most of creams are typically 50ml) :). It would be great if all companies kept their promises and thought that much about customers as Elfa Pharm :).


Slyszeliscie kiedys o tym kremie? • Have you ever heard about this cream?
Lubicie produkty z aloesem? :) • Do you like products with aloe? :)

Do napisania, xoxo. • Write to you soon, xoxo.

---
OBSERWUJ mojego bloga za pomocą bloglovin. • FOLLOW my blog with bloglovin.
DOŁĄCZ DO MNIE na Instagramie JOIN ME on Instagram.
POLUB MURPHOSE na Facebooku. • LIKE MURPHOSE on Facebook.
ZASUBSKRYBUJ moj kanal na YouTube• SUBSCRIBE my channel on YouTube.
ZAPYTAJ mnie o wszystko czego chcesz na Ask.fm • ASK me anything you want on Ask.fm
WYSLIJ mi snapa - moja nazwa @murphosee • SNAP me - my username @murphosee

21 comments:

  1. Bardzo lubię kosmetyki od Green Pharmacy musze przyznać, mają fajne składy. :-)

    ReplyDelete
  2. Szkoda, że nie wrzuciłaś zdjęcia składu, mój różany był co najmniej tragiczny :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skład: Aqua, Ethylhexyl Stearate, Paraffinum Liquidum, C12-15 Alkyl Benzoate, Sorbitol, Cetearyl Alcohol, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Ceteareth – 20, Dimethicone, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Glyceryl Stearate, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Petrolatum, Panthenol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Parfum, Triethanolamine, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, Tetrasodium EDTA

      Delete
  3. Bardzo lubię produkty z aloesem. Ma świetne właściwości kojące.

    ReplyDelete
  4. Tego nie miałam. Wygląda całkiem nieźle.

    ReplyDelete
  5. Też żyję jego płytą. Ja kocham jego wolne piosenki, przy których płaczę. Skoczne piosenki są świetnym dodatkiem, zwłaszcza Children ♥

    ReplyDelete
  6. Super, że tak się sprawdził. Masz rację - bo im więcej rzetelnych firm, tym lepiej, niech biorą przykład :P fajnie, że dobrze nawilża skórę i naturalnie ;)

    ReplyDelete
  7. Ja też żyję płytą Justina ♥ Boże jak ja ci zazdroszczę tego występu :)
    Krem wydaje się spoko ;)

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Jaki kierunek studiujesz w collegu? :)

    ReplyDelete
  9. nie używałam tego kremu, ale bardzo lubię tę firmę <3

    ReplyDelete
  10. Nie testowałam jeszcze tego kremu ale wygląda bardzo fajnie :)

    MonyikaFashion >klik<

    ReplyDelete
  11. nie słyszałam jeszcze o tym kremie i nie miałam okazji go używać :) ale całkiem fajnie się prezentuje, pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  12. Parafina w kremie do twarzy to stanowczo nie dla mnie...

    ReplyDelete
  13. Od kiedy byłam na Gran Canarii bardzo polubiłam produkty z aloesem! Tam są bardzo ceione i rzeczywiście pszynoszą duże efekty!

    ReplyDelete
  14. Nie słyszałam o kremie jeszcze ale na pewno wypróbuje :)

    ReplyDelete
  15. Przyznam szczerze, że nie znam tego kosmetyku, ale wiele produktów z Green Pharmacy ma obiecujące składy, a ja bardzo lubię działanie aloesu na skórę także na pewno skuszę się na wypróbowanie :)

    ReplyDelete
  16. fajnie się prezentuje :) może obserwacja? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hej dzięki za wizytę u mnie :) obserwuję :)

      Delete
  17. Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia, są naprawdę świetne :).

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. • Thank you very much for every comment.