Thursday, 12 November 2015

291. I met my queen! ♥

     Czesc kochani! ♥ W ostatnim czasie u mnie sie wiele nie zmienilo, nadal mam mnostwo spraw na glowie, a aby bylo smieszniej - sama ich sobie dodaje. Doszlam do wniosku, ze po prostu taka juz moja natura. Jesli chodzi o college to mamy bardzo duzo projektow do realizacji i zblizajacych sie zaliczen. Moja glowa jest zapelniona myslami o wyborze szkoly, bo termin skladania papierow na studia zbliza sie wielkimi krokami. Niby juz mialam gotowe 5 wyborow, ale po glebszym zapoznaniem sie z niektorymi uni - zmienilam zdanie. Podejmowanie waznych decyzji zdecydowanie nie nalezy do moich mocnych stron. Jednak niektorych rzeczy nie da sie przeskoczyc i po prostu trzeba sie z nimi zmierzyc... Moja przyszlosc z dnia na dzien coraz bardziej mnie przeraza, nie zartuje.
     Z takich ciekawszych wydarzen, ktore pozwolily mi choc na chwile zapomniec o tym, ze jednak zycie nie jest latwe - bylo kolejne spotkanie z bardzo wazna dla mnie osoba. Jesli sledzicie mnie na roznych social medias (goraco zachecam, bo tam jestem na biezaco - wszystkie linki na koncu postu :)) i subskrybujecie kanal na YT to na pewno wiecie o kim mowie. Pazdziernik zakonczylam chyba w najlepszy mozliwy sposob i z usmiechem na twarzy wspominam sobote 31 pazdziernika. Nie ze wzgledu na Halloween (ktore swoja droga w tym roku spedzilam w domu, uczac sie monologu...), a ze wzgledu na spotkanie w Waterstones z Tylerem Oakley. Jejku, pamietam ten wieczor kiedy na instagramie zobaczylam informacje o tym, ze Tyler przyjezdza do Leeds! Natychmiastowo kupilam bilety dla mnie i Leny, a potem odliczalysmy z niecierpliwoscia dni. Piszac ten post nadal nie wierze, ze rozmawialam, przytulilam i stalam obok osoby, ktorej dzialalnosc tak bardzo cenie. Watpie, ze jest ktos, kto oglada zagranicznego YT i nie zna JEGO. Bez dwoch zdan YouTube nie bylby taki sam, gdyby wlasnie nie ten 26-latek z prawie 8 millinem subow na koncie. Tak mi sie mordka cieszy jak trzymam w reku jego ksiazke z jego autografem i patrze na nasze selfies, oczywiscie na tapecie mojego iPhona :). Jestem taka dumna!! Uwielbiam wspierac osoby, ktore na to zasluguja, ktore swoja ciezka praca i zaangazowaniem osiagaja ogromne sukcesy, dlatego spotkanie czy to z Louise (link do postu - KLIK), czy z Tylerem jest dla mnie wielka przyjemnoscia. Oczywiscie nie moglam przegapic takie okazji i nie nagrac krotkiej relacji z tego jak to wszystko przebiegalo - wszystkich zainteresowanych zapraszam do ogladania daily vloga (tym razem po polsku! + btw. chcecie co jakis czas filmiki po eng?) :).
 
••••••••••

     Hello loves! ♥ My life hasn't changed that much recently, I still have got lots to do and what's more - I add them myself. I came to the conclusion that it's just me, my way of being, part of my character and personality... You know what I mean. And I'm afraid I'm not able to change it. If it comes to my college life - we have a lot of projects and assessments. My head is full of thoughts about choosing a right school and course for my future education. Deadline is coming and I literally don't know what to do. I have already picked my 5 choices, but after a deeper research about some unis - I changed my mind. Making important decisions definitely isn't my strength. We can't skip some things and all we can do is just to face them... My future day by day  scares me more and more, I'm not joking.
     However, especially one interesting event, which took place couple of days ago, made me to forget about 'my life problems/struggles'. As some of you can guess - it was another meeting with a very important person to me. If you follow me on different social medias (I strongly encourage you to do it, because that's where I am on a daily basis - you can find all the links at the end of this post :)) and subscribe on YT, you will definitely know who I'm talking about. I ended October probably in the best possible way! Not because of Halloween (which, by the way,  I spent at home this year, learning my monologue...), but because of special signing book event in Waterstones with Tyler Oakley. Gosh, I remember that evening when I saw on Instagram the information that he's coming to Leeds! Immediately I bought tickets for me and Lena and then we started to countdown days. Even now, while writing this post, I still don't believe that I have talked, hugged and stood next to person who means that much to me.  I doubt that there is someone who watches a British YT and doesn't know him. YouTube wouldn't be the same if Tyler haven't decided to start making videos (he has almost 8 million of subscribers!!).  I'm so glad that I can hold his signed copy of book and look at our selfies :). I am so proud!! I love to support people, who deserve it and work hard to achieve their goals and reach a huge success, so either meeting with Louise (link to my post - CLICK) or Tyler is a great pleasure for me. Of course I couldn't miss the opportunity to not record a daily vlog from Saturday, 31st of October. I hope all of you will check my video out (this time it's in Polish! + can you please let me know if you want more videos in English, from time to time, as well? :) and will enjoy watching it :).


 

Jestescie subskrybentami kanalu Tylera? • Are you Tyler's channel subscribers?
Macie zamiar przeczytac  jego ksiazke 'Binge'? :) • Are you going to read his book 'Binge'? :)

Do napisania, xoxo. • Write to you soon, xoxo.

---
OBSERWUJ mojego bloga za pomocą bloglovin. • FOLLOW my blog with bloglovin.
DOŁĄCZ DO MNIE na Instagramie JOIN ME on Instagram.
POLUB MURPHOSE na Facebooku. • LIKE MURPHOSE on Facebook.
ZASUBSKRYBUJ moj kanal na YouTube• SUBSCRIBE my channel on YouTube.
ZAPYTAJ mnie o wszystko czego chcesz na Ask.fm • ASK me anything you want on Ask.fm
WYSLIJ mi snapa - moja nazwa @murphosee • SNAP me - my username @murphosee

21 comments:

  1. cudne zdjęcia :) pełne optymizmu

    ReplyDelete
  2. bardzo fajnie, że udało CI się spotkać osobę którą tak bardzo lubisz :)

    ReplyDelete
  3. Ja niestety nie mam pojęcia któż to taki :D

    ReplyDelete
  4. Gratuluje zatem, że spełniłaś marzenie. :-)

    ReplyDelete
  5. wow, super! kojarzę, że Tyler podkładał głos w TMPGiS :)
    ❤ blog

    ReplyDelete
  6. Wybór studiów jest czymś ważnym, więc nie dziwię się że bardzo się niepokoisz :) nie martw się wszystko się ułoży :) jesteś bardzo śliczna :)
    http://madeleinye.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Nie kojarzę typa kompletnie :D
    Wszystko tu ładne i nie typowo, ale jakbyś czcionkę trochę zwiększyła to czytałoby się o wiele lepiej ;)
    Pozdrawiam,
    www.magdalenaklak.pl

    ReplyDelete
  8. Nigdy o nim nie słyszałam, ale cieszę się gdy widzę jak ktoś spełnia swoje marzenia :)

    blogbutterflyblue.blogspot.com + obs.

    ReplyDelete
  9. Oooo mój boże !!! Jak ci zazdroszczę też chciałabym go spotkać :)))) On jest takie awwwww ♥
    Śliczne zdjęcia i vblog :) Tak poza tym oby dwie macie śliczne kreski !♥

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Świetny blog ♡ na pewno odwiedzę Cię ponownie :)

    your-imaginatio-n.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Jejku, ale super!! Tyler jest mega, tak jak ty :* czekam na nowy post murphi ^.^

    ReplyDelete
  12. Gratuluję spełnienia jednego z marzeń :)
    Pozdrawiam
    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Nie słyszałam o nim ale wygląda na bardzo sympatycznego! spełniaj, kochana, swoje marzenia! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. To chyba najważniejsze, żeby spełniać swoje marzenia. Bardzo dobrze czyta się notki, w których jest przelana taka kupa szczęścia :)
    /meainsolita.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Nie wyobrażasz sobie jak Ci zazdroszczę 😭😭😭

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. • Thank you very much for every comment.