Friday, 20 May 2016

303. What about French Manicure? :)

     Czesc kochani!! :) Promienie sloneczne wyciagnely mnie z lozka dzis dosc wczesnie, co mnie niesamowicie cieszy zwazajac na to, ze ostatnio pogoda byla typowo deszczowa. Dzisiejszy dzien poswiecam glownie na prace na komputerze. Mowie tutaj nie tylko o sprawach blogowych (ktorych swoja droga nazbieralo sie troche), ale takze o konczeniu moich prac zaliczeniowych do collegu. Teoretycznie moja nauke w collegu zakonczyly juz wystepy w teatrze w tamtym tygodniu, ale w praktyce mam jeszcze kilka prac pisemnych do oddania (najbardziej nie moge zabrac sie do napisania eseju, ktos chetny zrobienia tego za mnie? :P). W poniedzialek juz jednak powinnam skonczyc wszystko, a wtedy tylko czekac na certyfikat ukonczenia collegu i... wakacje, a potem przygotowania na studia. Kurcze, nie moge naprawde w to uwierzyc, a na mysl o tym, ze wlasnie spedzam ostatnie dni w murach mojej ukochanej i wymarzonej szkoly, mam lzy w oczach...   
     Dzisiaj jednak poruszymy temat paznokciowy, bo ktora z Nas nie lubi miec ladnych i zadbanych dloni? No wlasnie :). Od pewnego czasu jedynie co mozecie zobaczyc na moich paznokciach to odzywka, ewentualnie lakier w jasnym odcieniu nude. Stawiam aktualnie na minimalistyke, szal na krzykliwe kolory zupelnie mi przeszedl, nawet teraz, kiedy idzie lato, a z naszej szafy wyciagamy kolorowe ciuchy. Czasem mam dni kiedy chce, aby moje paznokcie wygladaly wyjatkowo schludnie i zadbanie. Wtedy nie tylko maluje moje paznokcie, ale tez wyrownuje skorki i pielegnuje plytke paznokci. Raz na jakis czas porzadny manicure jest potrzebny, ale to nie oznacza, ze od razu musimy wydawac na to fortune i isc do kosmetyczki, kiedy na przyklad, moj ulubiony - francuski manicure - mozemy zrobic sobie sami w warunkach domowych za naprawde niska kwote. Jak to robie ja i co uzywam? Juz wszystko tlumacze... 
     Kilka razy na moim blogu juz mogliscie poczytac o kosmetykach z firmy Butterfly (KLIK). Sa ta produkty poswiecone glownie osobom mlodym, nastolatkom dopiero zaczynajacym swoja przygode z makijazem. Plusem jest to, ze znajdziemy w ich ofercie prawie wszystko czego bedziemy szukac i na pewno na kieszen kazdej z Nas. Tym razem chcialabym Wam powiedziec wlasnie o zestawie do french manicure z serii Freestyle, ktory uzywam od pewnego czasu. Zestaw (ja mam numer 3) zawiera paseczki do french manicure, lakier kolorowy na całą płytkę, lakier biały do końcówek oraz bezbarwny lakier nawierzchniowy. Jego koszt to 6zl, wiec tak jak mowilam, kazdy bez problemu moze sobie na niego pozwolic, a w tym przypadku jakosc nie rowna sie niskiej cenie (dla osob nie zajmujacych sie manicure profesjonalnie i tych bardzo wymagajacych, gustujacych tylko w produktach z wysokiej polki, zestaw sprawdzi sie idealnie) :). Mysle, ze wlasnie glownie dziewczyny chodzace do szkoly, ktore nie moga pozwolic sobie na wyrozniajace sie kolory paznokci powinny sie zainteresowac tym zestawem, poniewaz mozemy uzyskac ladnie wygladajace paznokcie, ale przy tym subtelnie i delikatnie. Oprocz dyskretnego kolorytu, paznokcie zyskuja rowniez zdrowy wyglad. Pojemnosc lakierow to zaledwie 5 ml, wiec przynajmniej mamy pewnosc, ze lakiery mamy szanse zuzyc przed ich zwazeniem i zaschnieciem. Efekt ocencie juz sami na zdjeciach ponizej, nie jest to nic skomplikowanego, co dla beztalencia i osoby tak niecierpliwej jak ja, jest rozwiazaniem idealnym :). Ja osobiscie jestem zadowolona i chetnie korzystam z tego zestawu, do czego rowniez zapraszam i Was. 
     Dodatkowo na zdjeciach ponizej mozecie zauwazyc pierscionek 'na polowe palca' w ksztalcie literki V, ktory mysle, ze wyglada bardzo ciekawie i co wiecej - na pewno bedzie pasowal do kazdego manicure ;). Czesto pytacie sie mnie o rozne akcesoria tego typu i w tym miejscu chcialabym Wam polecic strone www.BORNPRETTYSTORE.com gdzie ten pierscionek na pewno znajdziecie (KLIK). Ja zdecydowalam sie na kolor zloty, ale jesli szukacie innej wersji kolorystycznej albo zupelnie czegos innego to nie zaszkodzi zajrzec na strone BPS, czeka tam na Was wiele okazji cenowych (plus ode mnie macie rabat -10% na haslo PAMEK31) :). 

••••••••••

     Hello loves!! :) Finally our British weather has improved a bit and I woke up today seeing nice sunshine instead of rain drops on my window for a change... I am planning to spend most of today working on my laptop. I'm talking here not only about blog stuff, but also about my college assigments. Theoretically, I have already finished my college education after our theatre performance last week, but in practice I still have some written work to finish off (is there anyone who would like to help me with a historical essay? :P). On Monday I should be done with any outstanding work and then I will just have to wait for my grades and final certificate. Afterwards - my summer break and uni... I really can't believe how fast it all went by. I actually have tears in my eyes when I think that I need to say 'bye' to my dream and beloved school, which I spent two past years... Definitely best of my life... So far. 
    However, today we are going to focus on our nails, because who doesn't like to have pretty and well cared palms? Exactly :). Recently the only thing which you could have noticed on my nails was either a nail conditioner or nail polish in bright shade of nude. Currently I choose only basic and delicate colours. I don't fancy flashy nails, even now when summer is coming and we tend to wear colorful clothes more often. Sometimes I have days when I want my nails to look absolutely neat and just spot on. In such cases I don't just paint my nails, but also take care of my cuticles and nourishe my nail plate even more than I usually do. Once in a while we all need a good manicure, but that doesn't mean that we have to spend fortune on it to go to the beautician, when, for example, my favourite - French manicure - is very easy to do at home for a really low amount of money. How do I do it myself and what do I use? Let me explain you everything... :)
     You could have already read on my blog about cosmetics from Butterfly (CLICK). These products are mainly directed to young people, teenagers just starting their adventure with makeup. The upside is that in their offer we can find almost everything we are looking for and for sure we can afford them. This time I would like to tell you about nail set to french manicure from Freestyle edition, which I use for a while now. This set (mine is in number 3) contains strips for a French manicure, colourful nail polish for the entire plate, white nail polish for nail ends and colourless topcoat. Its cost is about £2, so like I said - everyone can easily buy it and in this case the quality doesn't equal low price (for people not doing manicure professionally and those not very demanding, not buying just expensive products, this set will be perfect :)). I think that it's suitable mainly for school girls, who aren't allowed to have painted nails. Using this set you can get nice looking nails, but at the same time they look very subtly and gently. In addition to discrete color, nails also gain a healthy appearance. Them nail polishes are really tiny - just 5 ml, so at least we are able to use them all before they, e.g. dry. Check the effect yourself in pictures below and let me know what you think. There is nothing complicated, which is good for me as I am a person who has no patience and any talent for that kind of things :D.  Personally I am really happy with this nail set and I would encourage you guys to give it a try as well :).
     In addition to the pictures below you can see a mini ring in the shape of the letter V, which I think looks very interesting and what's more - certainly will match every manicure ;). You often ask me about various accessories like this and at this point I would like to recommend you www.BORNPRETTYSTORE.com website where for sure you can find this ring (CLICK). I decided to get a gold one, but if you are looking for another colour version or something else - check out this online store as there are lots of goodies in nice prices (what's more - you get 10% off for your order for a special code from me - PAMEK31 :)). 

PS: Na moim kanale pojawil sie NOWY  filmik! Serdecznie zapraszam do ogladania, komentowania i dawania lapek w gore! Nie zapomnijcie zasubskrybowac kanalu, jesli chcecie kolejne filmiki :). • PS: NEW video on my YT channel is up! Check it out and don't forget to leave a comment, give thumbs up and subscribe my channel if you want more videos :).



Jak korzystac z zestawu do francuskiego manicure z Butterfly? :) • How to use the nail set for a French manicure from Butterfly? :)
1. Aby ulatwic zadanie (jesli mamy wprawe mozemy pominac ten krok), na kazdy paznokiec ponizej bialej koncowki wystajacej poza opuszek palca naklejamy pasek ochronny, ktory umozliwi precyzyjne zamalowanie czesci wystajacej paznokcia. • 1. To facilitate the task (if you know how to do it already - you can skip this step) we can use protection stripes which we stick directly to our nails and then it's easier to paint the top part of our nail.  

2. Zamaluj koncowki paznokci bialym lakierem. • 2. Paint the ends of our nails with white nail polish.

3. Gdy lakier wyschnie - delikatnie odklej ochronne paski i pomaluj dwukrotnie dolna plytke paznokci lakierem w kolorze naturalnym. • 3. When our nails are dry we can gently peel off the protective strips and paint twice lower part of our nails with a natural coloured nail polish.

4. Aby utrwalic manicure pomaluj cale paznokcie lakierem bezbarwnym nawierzchniowym, poczekaj az wyschna i... Ciesz sie zadbanym i bardzo kobiecym manicure :). • 4. To set the manicure for longer and finish it off - paint your nails with a layer of topcoat, wait till they all dry and enjoy you neat and very feminine manicure :).

| ring - BornPrettyStore |

PS:
Mam dla Was specjalny kod znizkowy 10% - PAMEK31 do sklepu BPS :). • I've got a special 10% off code for you to use on BPS website - PAMEK31 :).


A Wy jestescie fankami francuskiego manicure? • Are you fans of French Manicure?
Lubicie pierscionki tego typu? :) • Do you like rings like that one in pictures above? :)

Do napisania, xoxo. • Write to you soon, xoxo.

---
OBSERWUJ mojego bloga za pomocą bloglovin. • FOLLOW my blog with bloglovin.
DOŁĄCZ DO MNIE na Instagramie JOIN ME on Instagram.
POLUB MURPHOSE na Facebooku. • LIKE MURPHOSE on Facebook.
ZASUBSKRYBUJ moj kanal na YouTube• SUBSCRIBE my channel on YouTube.
ZAPYTAJ mnie o wszystko czego chcesz na Ask.fm • ASK me anything you want on Ask.fm
WYSLIJ mi snapa - moja nazwa @murphosee • SNAP me - my username @murphosee

27 comments:

  1. kiedyś mi sie podobały takie paznokcie, teraz.. średnnio :D choć paznokcie wyglądają na zadbane

    ReplyDelete
  2. Wiem co znaczy opuszczać szkole która się bardzo lubi ale przed Tobą piękne czasy nie ma się co smucić ;-)
    Co do pazurków parę lat temu zupełnie zawrocily mi w głowie i miałam je prawie zawsze, teraz robię je nieco mniej ale to prawda że wyglądają czysto i schludnie :-) no i pasują do wszystkiego ;)
    Pozdrawiam obserwuje i zapraszam do tego samego :-)

    ReplyDelete
  3. Ja też kiedyś bardziej lubiłam francuski, zwykle robię bez szablonu. :-)

    ReplyDelete
  4. powodzenia z pracami:) French mi sie podoba jest taki elegancki

    ReplyDelete
  5. podoba mi się, ale nie znoszę go robić :D

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam proste zadbane pazurki :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    ReplyDelete
  7. Świetny vlog pam, mam nadzieję, że pojawi się nowy filmik niedługo? :*

    ReplyDelete
  8. Lubię takie paznokcie, rok temu prawie przez 2 miesiące w takim stylu je robiłam :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    ReplyDelete
  9. Mi faza na frencha już dawno przeszła. Wolę teraz ciemniejsze kolory - niekoniecznie te krzykliwe.

    ReplyDelete
  10. Mi się takie bardzo podobają, ale wolę jednak żywe kolory ;)

    ReplyDelete
  11. fajny efekt, mam te naklejki ale za bardzo nie umie ich używać , mam baardzo krótkie paznokcie

    ReplyDelete
  12. Znając moje umiejętności to taki french wyszedłby mi okropnie :D

    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  13. Ja nie nawiedzę się męczyć z tymi paskami, pamiętam jak kiedyś były moim koszmarem. Teraz od ręki sama maluję te paski :) może nie zawsze wychodzą idealnie, ale za to nie denerwuję się tak przy tym :)

    ReplyDelete
  14. Ja uwielbiam francuzika na stopkach :)

    ReplyDelete
  15. Ile czasu schnie taki manicure?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak jak normalnie to bywa, ja uzywam i tak przyspieszacza :).

      Delete
  16. taki manikiur zawsze dobrze wygląda i do wszystkiego pasuje :)

    ReplyDelete
  17. Od gimnazjum mam fioła na punkcie paznokci! Bardzo dbam o nie nawet teraz! :) Przez długi czas nosiłam właśnie "french'a" lecz teraz stawiam na krzykliwe kolory, których Ty jak pisałaś wyżej unikasz ;)

    ReplyDelete
  18. Życzę Ci abyś odnalazła się na studiach :D Jeśli chodzi o paznokcie to nigdy nie mogłam ich malować do szkoły, bo "taki jest regulamin". Jednak teraz czeka mnie Nowa szkoła i myślę, ze tam będę mogła je malować więc na pewno z chęcią Zagłębie się w temat paznokci :D
    Littleredcherrysmile.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Hej! Tu Kornelia :) (od logo)
    Facebook mnie nie lubi i mam z nim problemy, napisałam do Ciebie wiadomość na google, zaakceptuj proszę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej, wlasnie zauwazylam i nie wiedzialam co sie dzieje :/ wiadomosci nie widze... napisz prosze na moj email murphose@op.pl :).

      Delete
  20. I absolutely love this post and it's just what I needed to read <3 I love the idea of using others as inspiration and motivation.

    ReplyDelete
  21. Jeden z najbardziej kobiecych i idealnych na każdą okazję 😊 świetny blog!

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. • Thank you very much for every comment.