Sunday 26 April 2015

277. Cheap online dresses


     Czesc kochani! ♥ Wreszcie nadszedl weekend, na ktory tak bardzo dlugo czekalam. Spanie do poludnia to cos co naprawde lubie i za czym tesknie. Slonce swieci od rana i czuc w powietrzu wiosne. Jest pieknie! Ja mam za soba poranny trening i mam ochote zrobic sobie jakies orzezwiajce smoothie. Cos czuje, ze spedze najblizsze godziny na uzupelnianiu mojego zeszytu jakimis ciekawymi przepisami. Moze cos polecicie? :)
     Wraz z nadejsciem wiosny zmieniamy rowniez nasza garderobe. Chowamy wszystko to co grube, a siegamy po opcje znacznie lzejsze i bardziej kolorowe. Ostatnio gdy robilam gruntowne porzadki w szafie doszlam do wniosku, ze nie mam w czym chodzic. Doslownie. Jest tyle ciuchow, ktore juz mi sie znudzily, nie sa dla mnie dobre, zle wygladaja i po prostu nie mam ochoty ich dluzej nosic. Jest to po czesci spowodowane tym, ze moj styl troche ewaluowal. Zmienilo sie troche moje podejscie do mody i do rzeczy, ktore nosze. Aktualnie jestem na etapie kompletowania mojej wiosennej/letniej garderoby, ale dosc krytycznie podchodze do nowych zakupow. Zrobilam liste czego mi brakuje, a co mam pod dostatkiem. Ucze sie jak robic bardziej 'odpowiedzialne' zakupy, ale nie powiem, ze nie przykuwaja mojej uwagi crop topy, ktorych mam dziesiatki w swojej szafie :P. 
     Na mojej wish-list sa takze sukienki. Jestem osoba, ktora zdecydowanie woli chodzic w spodniach niz w spodnicach i sukienkach, ale raz na jakis czas mozna cos zmienic, prawda? :) Szukam bardziej sukienek w stonowanych kolorach (uwielbiam pastele! ♥), ktore nie beda krzyczec swoim odwaznym wzorem. Tak samo jesli chodzi o kroj - nie mam zupelnie ochoty na szalenstwa. Klasyka, minimalizm, szczypta elegancji - to to w czym aktualnie gustuje. Wszystko to odnalazlam na stronie www.ERICDRESS.com, kiedy ostatnio szukalam w internecie 'cheap online dresses'. Wiadomo, ze budzet nastolatkow jest ograniczony, wiec cena to rowniez wazny wyznacznik :). Ponizej wybralam kilka przykladowych sukienek, ktore wpadly mi w oko. Oprocz typowo letnich, dziewczecych i zwiewnych sukienek wybralam takze takie, ktore nadadza sie na takie okazje jak chrzciny, wesele, urodziny itd. Jesli szukacie kreacji na uroczystosci tego typu - zajrzyjcie na te strone, bo za atrakcyjna cene mozemy znalezc naprawde warte uwagi sukienki :).

••••••••••

     Hello loves! ♥ The weekend has come finally - I was waiting for it so long. Sleeping until noon is something that I really like and what I miss. The sun has been shining since morning and I feel spring in the air. Weather is beautiful! I have already done my morning working out session and now I want to make a refreshing smoothie. It seems that I am going to spend next couple of hours on completing my notebook with some interesting recipes. Maybe can you recommend me something? :) 
     New season makes us to change our wardrobe. We hide everything that is thick and we focus on much more lighter and colorful options. Last time when I was clearing up my closet, I realized that I have nothing to wear. Literally. Well, I can't say that I don't have clothes, but I got bored with most of them. Some of them just don't suit me, so I don't look and feel good = I don't want to wear them anymore. I feel that my style has evolved a bit. I have changed my point of views if it comes to fashion and items which I wear. I am currently at the stage of completion of my spring/summer wardrobe, but I am quite critical to my new purchases. I made a list, so I clearly know what I need to buy. I try to learn how to do more 'responsible' shopping, but crop tops, which I have dozens in my closet, still get my attention :P.
     If you look on my wish-list, you can find a bullet point called 'summer dresses'. I am a person who prefers wearing jeans than skirts and dresses, but once in a while you can change something, right? :) I'm looking for dresses in muted colors (I love pastels! ♥), which pattern won't be that noticeable. Likewise, when it comes to cutting/style - I say 'no'  to the madness in this case. Classic, minimalism, a pinch of elegance - it's what I actually like. All of these I found on website www.ERICDRESS.com, when I was looking for 'cheap online dresses' (HERE, HERE, HERE) on the internet. It is known that teenagers' budget is limited, so the price is also an important factor :). Below I selected several dresses, which took my fancy. In addition to typical summer, girly and airy dresses I also picked these ones suitable for occasions like christenings, weddings, birthdays etc. If you are looking for outfit for this type of ceremony - check out this page, because we can find really great dresses in low prices :). 

••••••••••

PS: Na moim kanale pojawil sie nowy filmik! Serdecznie zapraszam do ogladania, komentowania i dawania lapek w gore! Nie zapomnijcie zasubskrybowac kanalu, jesli chcecie kolejne filmiki :). • PS: New video on my YT channel is up! Check it out and don't forget to leave a comment, give thumbs up and subscribe my channel if you want more videos :).


| 1 | 2 |

| 3 | 4 |

| 5 | 6 |

Lubicie nosic sukienki?  • Do you like wearing dresses?
Znacie jakies strony internetowe z tanimi sukienkami? • Do you know any online stores with cheap dresses?

Do napisania, xoxo. • Write to you soon, xoxo.

---
OBSERWUJ mojego bloga za pomocą bloglovin. • FOLLOW my blog with bloglovin.
DOŁĄCZ DO MNIE na Instagramie JOIN ME on Instagram.
POLUB MURPHOSE na Facebooku. • LIKE MURPHOSE on Facebook.
ZASUBSKRYBUJ moj kanal na YouTube• SUBSCRIBE my channel on YouTube.
ZAPYTAJ mnie o wszystko czego chcesz na Ask.fm • ASK me anything you want on Ask.fm
WYSLIJ mi snapa - moja nazwa @murphosee • SNAP me - my username @murphosee