Friday 3 April 2015

276. It belongs to me! ♥

     Czesc kochani! ♥ Aktualna pogoda na zewnatrz sprawia, ze z latwoscia mozna popasc w depresje i nie wychodzic z lozka. Od rana do wieczora deszcz i silny wiatr, a juz zapowiadala sie taka ladna wiosna... Ja pije wlasnie owocowa herbate i w celu zapomnienia o silnym bolu brzucha, ktory dokucza mi od samego rana, odpowiadam na Wasze pytania na ASKu. Uwielbiam utrzymywac kontakt z moimi czytelnikami i dowiadywac sie co u Was ciekawego :). Aby jeszcze bardziej to ulatwic - zalozylam konto na Snapchat (moj nick - @murphosee),  aplikacji, ktorej na pewno nie musze Wam przedstawiac. Szczerze sie przyznam, ze jestem od niej uzalezniona i zagladam tam caly czas :). Uwazam, ze jest to swietna forma dawania znac co sie u nas dzieje w danym momencie. Ja czesto dodaje na my story rozne zdjecia i filmiki, ktore nigdzie indziej nie zobaczycie :). Jesli chcecie ze mna posnapowac, zobaczyc moje codzienne zycie w collegu i po za nim - dodawajcie mnie i powiadomcie kim jestescie, bedzie mi bardzo milo :). Dodatkowo korzystajac z okazji chcialabym Wam zyczyc Wesolych Swiat!! Spedzcie ten czas z rodzina i odpocznijcie :). I wlasnie - jak ida przygotowania? U mnie trwa sprzatanie od kilku dni, a mama w kuchni przygotowuje pysznosci - w calym domu czuc przepiekny zapach migdalow z mazurka, mniam! ♥
     Dzisiejszy post postanowilam przedstawic w dwoch formach. Oprocz fotorelacji nagralam dla Was openbox z paczka ze strony Fotokocyk.pl, ktora oferuje spersonalizowane rzeczy, ktorych jestem ogromna fanka! Uwazam, ze sa to swietne pomysly na prezenty - albo dla siebie, albo dla kogos bliskiego. Moje zamowienie to koc polarowy, ale jesli interesuja Was reczniki, narzuty, poduszki, obrusy, kalendarze, obudowy na telefon i wiele innych - koniecznie zajrzyjcie na te strone. Wymiary mojego koca sa idealnie dopasowane do mojego lozka - 120x190 cm. A koc na nim prezentuje sie swietnie jako narzuta na posciel :). Zdecydowalam sie na kolor baby blue z bardzo bezposrednim napisem (choc poczatkowo pomyslow bylo mnostwo). Sam proces projektowania dostarczyl mi mnostwo frajdy - dodatkowo musze docenic fakt, ze na stronie wszystko jest bardzo przejrzyscie i prosto wyjasnione. Aczkolwiek jesli macie jakies watpliwosci - smialo mozecie zwrocic sie z zapytaniem do pracownikow strony, ktorzy na pewno Wam pomoga :). Po tygodniu od chwili zlozenia zamowienia paczka byla juz u mnie, wiec czas wysylki to dodatkowy plus. Jesli chodzi o wykonanie i jakosc koca to jestem bardzo zadowolona. Jest on dosc ciezki i wydaje sie, ze cienki, ale w rzeczywistosci jest bardzo cieply i przyjemny w dotyku. Zakonczenie koca jest rowniez bardzo estetyczne, wiec trudno jest mi sie do czegos przyczepic. Nadruk jest dokladnie taki jaki chcialam, a napisy sie nie spieraja. Jedynie do minusow musze zaliczyc fakt, ze koc ma tendencje do kosmacenia sie. Przymykajac na to oko, inne aspekty sa w porzadku :). Jest to bardzo ciekawy dodatek do pokoju, ktory przyciaga uwage i nie pozostawia watpliwosci do kogo nalezy ten koc :). O tym, ze uwielbiam spedzac wieczory z ksiazka otulona tym kocykiem chyba juz nie musze wspominac? :)

••••••••••

     Hello loves! ♥ Current weather makes that we can easily fall into depression and don't want to get out of bed. It's raining from morning to evening... Of course I can't forget about strong wind... Where is beautiful spring weather? Besides that, I am drinking fruit tea now and I try to forget about my stomachache, which annoys me all day. I am also answering your questions on ASK.fm. I love to keep in touch with my readers and meeting you closer :). To make it easier and faster - I have created an account on Snapchat (my username - @murphosee). I'm pretty sure that all of you knows this app already :). I have to admit that I'm addicted to this and I use it all the time :). I think that is a great option to be up to date with our friends' life. We can always let everyone know what we are up to now :). I often add different pictures and videos, which you can see only on my story.  If you want to send me your crazy snaps, ​​see my everyday life in college and after school - add me and let me know who you are! I really want to meet you all :). In addition, I would like to wish you a Happy Easter!! Spend this time with family and don't forget to rest :). By the way, how are your preparation going? We are cleaning house from a few days and my mum is busy in the kitchen - in the whole house you can feel a beautiful smell of almonds from a polish cake 'mazurek', yum! ♥
     I decided to do today's post in two ways. In addition to traditional photos - I recorded a video with unboxing the parcel from website Fotokocyk.pl (English website - AllPersonalisedBlankets.co.uk), which offers lots of different personalized things, which - as you know - I am a huge fan of! I think that they are great ideas for gifts - for yourself, or for someone else. I ordered a polar blanket, but if you are interested in towels, bedspreads, pillows, tablecloths, calendars, phone cases and much more - make sure to visit this website. My blanket dimensions are perfectly matched to my bed - 120x190 cm. It looks really good as a cover for bedding :). I decided that I want my blanket in baby blue colour with very direct words (although initially I had plenty of ideas). Creating the blanket from scratch was a great fun for me - I also have to appreciate the fact that everything on page is very clearly and simply explained. However, if you have any questions - don't hesitate to drop an e-mail to customer service, they for sure will be happy to help you:). Shipping was really fast - I was waiting only one week, so it's a huge advantage. I'm very happy when it comes to the quality of the blanket. It is quite heavy and it seems to be thin, but in fact it is very warm and nice to the touch. End of the blanket is also very aesthetic, so it is difficult for me to be picky. The print doesn't clash over and looks exactly as I wanted. Only negative, which I see is the fact that the blanket tends to pill. Turning a blind eye to it, other aspects are fine :). This is a very interesting addition to the room, which attracts the attention and leaves no doubt who is the owner of this blanket :). Do I need to mention that I love spending evenings with a book, covering myself with this blanket? :)

POST W FORMIE FILMIKU - OPENBOX  A video with UNBOXING:

Serdecznie zapraszam do ogladania, komentowania i dawania lapek w gore! Nie zapomnijcie zasubskrybowac kanalu, jesli chcecie kolejne filmiki :). • Check it out and don't forget to leave a comment, give thumbs up and subscribe my channel if you want more videos :).




Lubicie spersonalizowane rzeczy?  • Do you like personalized things?
Uzywacie SNAPCHATA? • Do you use SNAPCHAT?

Do napisania, xoxo. • Write to you soon, xoxo.

---
OBSERWUJ mojego bloga za pomocą bloglovin. • FOLLOW my blog with bloglovin.
DOŁĄCZ DO MNIE na Instagramie JOIN ME on Instagram.
POLUB MURPHOSE na Facebooku. • LIKE MURPHOSE on Facebook.
ZASUBSKRYBUJ moj kanal na YouTube• SUBSCRIBE my channel on YouTube.
ZAPYTAJ mnie o wszystko czego chcesz na Ask.fm • ASK me anything you want on Ask.fm
WYSLIJ mi snapa - moja nazwa @murphoseeSNAP me - my username @murphosee

30 comments:

  1. Super post! U mnie za oknem właśnie sypie śnieg :/ Cały czas chce mi się spać, masakra.

    W wolnym czasie zapraszam do mnie: www.ciasteczkoooo.blogspot.com Każdy komentarz mnie bardzo motywuje! :)

    ReplyDelete
  2. Tak pogoda za oknem "zmienna" raz deszcz, śnieg albo grad. Fajny ten kocyk ! Śliczne zdjęcia <3 Wesłoych świąt i zapraszam do mnie po długiej przerwie wróciłam http://kateandalexi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. świetny jest ten kocyk :) po raz kolejny słyszę o tej stronie i coraz bardziej zachęca mnie do kupna :p

    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. uroczy kocyk:) xx ngvyen.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Cześć Kochana, chciałabym życzyć Tobie spokojnych i radosnych świąt, udanej pogody tym bardziej w dyngusa i aby uśmiech przez najbliższe dni nie znikał z Twojej twarzy :*
    Zapraszam na mój świąteczny post, w którym majstruje diy - czyli wielkanocny stroik, który jest bardzo prosty do wykonania, a pięknie dekoruje świąteczny stół :)

    http://ilonastejbach.blogspot.com/2015/04/diy-dekoracja-stou.html

    ReplyDelete
  6. Świetny filmik i zdjęcia:)
    Mogłabyś poklikać w linki w nowym poście :) Była bym bardzo wdzięczna:)
    http://agatha-agata-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Kocyk jest piękny :D
    Masz bardzo ciepły i przyjemny głos do nagrywania filmików :D
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Świetny koc :-) I muszę Ci powiedzieć, że masz przepiękny kolor włosów :-)

    ReplyDelete
  9. haha, no napis nie pozostawia nic niewyjaśnionego :D ja akurat snapchata nie używam i nawet nigdy nie czułam chęci, jakoś tak. i chyba tak zostanie, ale kto wie? :)
    dziś w radio słyszałam o właśnie ten ksiązce Zoelli, haha. mam nadzieję, że uda mi się ją kupić w najbliższym czasie
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    ReplyDelete
  10. Świetny koc :)
    \Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    ReplyDelete
  11. Koc cudowny, zamówię skoro polecasz :)

    ReplyDelete
  12. Na szczęście u mnie pogoda jest cudowna. :)
    Ładny koc. :)

    Zapraszam na konkurs!
    Pozdrawiam
    http://kolorowaosobowosc.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. spersonalizowany kocyk- że też nikt nigdy wcześniej nie wpadł na taki pomysł dla mnie na prezent. :) muszę to pokazać znajomym, bo kocyk to mój stały atrybut. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Dodajesz świetne snapy <3

    ReplyDelete
  15. ja niedawno załozyłam insta, póki co wystarcza mi ;)
    ostatnio zakochałam się w motywie zwierzęcym zebra i tak patrzę na twoją pościel, że chcę mieć taką ;)

    ReplyDelete
  16. Skoro polecasz to ja też chcę ten koc <3

    ReplyDelete
  17. Bardzo lubie takie spersalinizowane rzeczy :)

    ReplyDelete
  18. Great post!!!!!Follow me on gfc and i follow you back!!now i follow you on bloglovin i hope you follow me back!!!!! Happy Friday !!

    ReplyDelete
  19. ale świetny kocyk :) Szkoda , ze wcześniej o Nich nie wiedziałam :(

    ReplyDelete
  20. zawsze chciałam mieć łóżko z takim zagłówkiem:)

    ReplyDelete
  21. Śliczny ten kocyk <3

    ReplyDelete
  22. Bardzo śliczny i oryginalny kocyk, musi być fajny :)
    https://sloiczeknutelli.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. U nas dziś była piękna słoneczna pogoda. Ponoć niedziela ma być deszczowa...

    ReplyDelete
  24. Też mam snapa i ten kubeczek :)
    Pozdrawiam:
    fit-healthylife.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Jejku uwielbiam Twoje fotki <3

    ReplyDelete
  26. Uwielbiam koce i uwielbiam spersonalizowane prezenty. Moim zdaniem podarowanie takie prezentu specjalnie wykonanego dla kogoś, z jego ulubionym motywem, w ulubionym kolorze świadczy o tym, że ktoś naprawdę chciał nam tym prezentem sprawić radość, a nie tylko kupił coś tam cokolwiek ;)

    ReplyDelete
  27. Kocyk jest cudowny <3
    Dodałam Cię na snapchacie, moja nazwa to madelineess

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. • Thank you very much for every comment.