Monday 10 December 2012

81. Znajdź Ewę!

     Witajcie! U Was też tak zimno? Ja już wyciągnęłam moją długą zimową kurtkę i dodatkowo opatulona w ciepły szalik i czapkę codziennie będę wędrowała do szkoły. Tak, zima nadeszła całkowicie. Jednak po mimo tego, widok srebrzystego śniegu rekompensuje wszystko! Zima ma swój urok. A jak Wy przyjmujecie fakt znacznego obniżenia temperatury?  Dajecie radę? 
     
     W dzisiejszym poście chciałabym Was poinformować o konkursie organizowanym przez MTV Mobile. Ma ktoś ochotę zgarnąć iPada? Jeśli tak, to ten konkurs jest dla Was! Od wygranej dzielą Was... cztery kroki. 

1. W sklepach T-Mobile lub punktach GSM z ofertą MTV Mobile należy znaleźć stand przedstawiający postać Ewy Farnej - i zrobić jej zdjęcie telefonem lub aparatem.
2. Wymyślić zakończenie dla hasła "GIF ME MORE..." ("DAJ MI WIĘCEJ...).
3. Jeśli jeszcze nie jesteś w MTV Mobile, kup ofertę na kartę lub Mix z nielimitowanymi SMS-ami do wszystkich sieci. Ofertę Mix z telefonami od 1 zł znajdziesz w sklepach T-Mobile, a ofertę na kartę również w wybranych punktach GSM na terenie całej Polski.
4. Wysłanie zgłoszenia na adres konkursowy: mtvmobile@znajdzewe.pl

     Informuję Was o tym konkursie, ponieważ wiem, że nie do każdego dotarła informacja o nim. Może akurat ktoś chciałby spróbować swoich sił? A może akurat się Wam uda? Jeśli nie samego iPada (trzy do zgarnięcia!), to może plecaki lub maszyny do robienia popcornu. Maszyną bym również nie pogardziła - fani solonego popcornu łączmy się :). Konkurs trwa do końca stycznia, więc macie jeszcze dużo czasu. Dokładniejsze informacje TU


Słyszałyście o tym konkursie?
Bierzecie w nim udział?
Do napisania, xoxo.

do 12.12.12 r.

8 comments:

  1. chętnie wzięłabym udział, ale z moim szczęściem, hahahahahahahahaha.. :D

    ReplyDelete
  2. Nie słyszałam, ale może wezmę udział ;>

    ReplyDelete
  3. ja nie wezmę udziału, bo po co mi 3 iPad? ;D

    ReplyDelete
  4. ja nie słyszałam o tym konkursie :D

    ReplyDelete
  5. Nie słyszałam o nim, i chyba nie wezmę udziału, nie będę specjalnie jechać tam żeby zrobić zdjęcie, i w ogóle.. ;D

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. • Thank you very much for every comment.