Sunday, 22 February 2015

273. ChouChou like me ♥

     Czesc kochani! ♥ Od kilku dni pogoda w Anglii byla naprawde piekna - az chcialo sie wyjsc na spacer i cieszyc sie z promieni slonecznych, ktore od razu dodaja energii do dzialania! :) Bylam przekonana, ze na dobre pozegnalismy sie z zima i powoli mozemy witac wiosne. Jednak angielska pogoda potrafi zaskoczyc. Na dworze pada deszcz z gradem, ja leze pod koldra i po napisaniu tego postu od razu wracam do czytania ksiazki, ktora kazdy juz dobrze zna. Tak, w koncu nawet ja przelamalam sie i zaczelam czytac '50 Shades of Grey'. Chcialam isc na film, ale postanowilam, ze najpierw przeczytam ksiazke, a potem pojde do kina. Przez jeden wieczor przeczytalam polowe ksiazki i jestem przekonana, ze dzis ja dokoncze. Zupelnie nie dziwie sie fenomenu tej lektury, a podczas jej czytania przez moja glowe przechodzi tysiace mysli i uczuc... A Wy co myslicie o relacji niesmialej Anastazji i nieziemsko przystojnego Mr. Greya? :) Powracajac jeszcze do moich wieczornych planow to bede trzymac kciuki za polski film 'Ida', ktory ma dwie nominacje do Oscara! Nawet jesli sie nie uda to i tak sama nominacja to powod do dumy i radosci. Chyba nie musze mowic jak bardzo chcialabym byc dzisiaj w LA i moc te gale ogladac na zywo? :( 
     Skoro juz zaczelam mowic o jednym z moich marzen to juz zostanmy w tym temacie. Nie jest tajemnica, ze jestem ogromna fanka bizuterii. Wiecie tez, ze jestem osoba, ktora wie czego chce - ma jasno okreslone cele i ze wszystkich sil stara sie dazyc do ich realizacji. Efektem polaczenia tych dwoch cech jest ChouChou, ktora mozecie zobaczyc na ponizszych zdjeciach. Nie tylko opakowanie jest piekne, ale rowniez zawartosc. Zawartosc, ktora jest bardzo osobista - odzwierciedlajaca charakter i osobowosc wlascicielki. Na pierwszy rzut oka mozna stwierdzic, ze to po prostu ladna bransoletka. Jednak przeurocze kokardki, tasiemki, swietnie dobrany wzor i kolorystyka to nie wszystko. Kryje sie za tym cos znacznie glebszego :). ChouChou wyglada przepieknie na nadgarstku zarowno sama, jak i w towarzystwie zegarka lub innych bransoletek. Ja wybralam dosc klasyczny wzor w stonowanych barwach, a wiec jest to naprawde uniwersalny dodatek do kazdej stylizacji. Tymbardziej nie bede musiala sie z nim rozstawac, poniewaz jest to moja mala 'przypominajka', ktora raczej bardziej bym okreslila jako 'straznik' do osiagniecia mojego celu. Wlasnie to czyni ChouChou wyjatkowa :). Po wewnetrznej stronie bransoletki mamy napisane nasze marzenie/cel/pozytywna mysl - wszystko zalezy od nas. Musicie przyznac, ze nadgarstek skupia nasza uwage i czesto w ciagu dni na niego spogladamy, a za kazdym razem kiedy patrzymy na ChouChou powinnismy pamietac o swoim marzeniu napisanym na odwrocie tasiemki. Moje jest dla mnie bardzo, ale to bardzo wazne. Nauka, rozwijanie i poprawa znajomosci jezyka angielskiego jest dla mnie priorytetem, a moje ChouChou tym bardziej mnie do tego motywuje :). Dodatkowo mysle, ze ChouChou jest swietnym pomyslem na prezent - jak nie dla siebie to dla kogos bliskiego. Estetyka, wykonanie jest bez zarzutu. Musze takze wspomniec o przemilej (!) zalodze  ChouChou  i ekspresowej wysylce. Ja jestem pod wrazeniem i mozecie miec pewnosc, ze teraz moj bransoletkowy straznik marzen bedzie czestym elementem mojego codziennego stroju ♥.

••••••••••

     Hello loves! ♥ For several days the weather in England was really beautiful. I just wanted to go for a walk and enjoy the sunshine, which immediately gives me energy! :) I was full of hope that we can say 'goodbye' to winter and welcome spring. However, the English weather surprised me again. Currently it is raining with hail outside...  I'm lying on my bed and after writing this post I need to go back to reading the book, which everyone already knows. Yes, finally I also started to read '50 Shades of Grey '. I wanted to watch the movie, but I decided that I should read the book first and then go to the cinema. I've read the half of the book in one evening and hopefully I'll finish it tonight. I'm not surprised that this book is one of the best-selling ones - it's actually really good. When I read it, I feel that through my head go thousands of thoughts and feelings... What do you think about the relationship between shy Anastasia and incredibly handsome Mr. Grey? :) Talking about my evening - I will keep my fingers crossed for Polish movie 'Ida', which has two Oscars nominations! Even if this production won't win - we still have a reason to be proud and happy. I don't think that I need to tell you how much I would like to be in LA today and watch Oscars 2015 live? :(
     As I started to talk about one of my dreams - let's stay on this topic. It's not a secret that I am a huge fan of jewelry. You know exactly that I am also a person who knows what I want and I have clearly defined goals, which I try to achieve. The result of the combination of these two features is Chouchou, which you can see in the pictures below. Not only the packaging is beautiful, but also the content. Content, which is very personal - reflecting our character and personality. At first glance you can say that is just a pretty bracelet. However, the charming bows, ribbons, very good pattern and color aren't everything. It's something much deeper behind it :). Chouchou looks beautifully on the wrist in both versions - alone or with watch/other bracelets. I chose a quite classic pattern in muted colors so it is really a universal addition to every outfit. What's more - it is my little 'reminder' (well... I prefer a 'guard') to achieve my goal. It makes Chouchou exceptional :). Inside of the bracelet we have written our dream/goal/positive thought - it's all up to us. You have to admit that our hand (I mean wrist to be more specific) is a part of the body, which focuses our attention and we often look at it through the day. Every time when we look at our ChouChou we should remember about our dream written on the back of the ribbon. Mine is very, very important for me. Learning, developing and improving my English skills is a priority for me and my Chouchou motivates me even more :). In addition, I think it is a great idea for a gift - if not for yourself, maybe for someone close to you? I also need to tell you about such a nice ChouChou crew and really fast shipping. I am impressed! ♥ 


| bracelet - ChouChou |

Podobaja Wam sie takie bransoletki?  • Do you like bracelets like this one?
Jakie marzenie chcialabys miec na swojej ChouChou? • Which dream would you like to have on your ChouChou?

Do napisania, xoxo. • Write to you soon, xoxo.

---
OBSERWUJ mojego bloga za pomocą bloglovin. • FOLLOW my blog with bloglovin.
DOŁĄCZ DO MNIE na Instagramie JOIN ME on Instagram.
POLUB MURPHOSE na Facebooku. • LIKE MURPHOSE on Facebook.
ZASUBSKRYBUJ moj kanal na YouTube• SUBSCRIBE my channel on YouTube.
ZAPYTAJ mnie o wszystko czego chcesz na Ask.fm • ASK me anything you want on Ask.fm

40 comments:

  1. mega sa te bransoletki :) idealne na prezent przyjaciółce lub bardzo bliskiej osobie;)

    ReplyDelete
  2. Śliczna! A Anglii piękna pogoda, o to świetnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam czytanie postu ze zrozumieniem :)).

      Delete
  3. Można zrobić bliskiej osobie naprawdę fajny prezent! :)

    ReplyDelete
  4. Przepiękna *.*

    boskiebransoletki.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Bardzo ładna bransoletka :)
    Ja również oglądam Oskary i trzymam kciuki za "Idę"! :))

    http://duchaa99.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Oryginalna:) podoba mi się, jednak sama bym nie założyła:) nie mój styl:)

    ReplyDelete
  7. Nie do końca mój styl jeśli chodzi o bransoletkę, ale na prezent fajny pomysł,ładnie wygląda.

    ReplyDelete
  8. Mi się pdoba wygląda super:)

    ReplyDelete
  9. Wygląda uroczo :) i jeszcze jak zapakowana!

    ReplyDelete
  10. wspaniała bransoletka, ładne połączenie kolorystyczne:)

    ReplyDelete
  11. Świetna ta bransoletka, oj chciałabym taką ;)

    ReplyDelete
  12. Sliczna ta bransoletka ;-) Masz racje z ta pogoda, jednego dnia siedzac w pracy widzialam za oknem jak ludzie spaceruja w sloncu, wiec postanowilam nastepnego dnia z mezem isc na plaze na fish and chips ale niestety - ulewa... ;p a co do Greya, czytalam juz dawno, a raczej POCHLANIALAM kazda z czesci, aktorka ogromny talent... odczuwalam slowa tak jakby nie bylo to napisane a dzialo sie na prawde. A ten caly szum dookola tworza polaczki-hejterzy ;-) pozdrawiam brykuhauk.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  13. Fajna ta bransoletka. Taka słodka, a do tego niby zwykła rzecz, a z przesłaniem :)

    ReplyDelete
  14. Robisz IDEALNE fotki!! :)

    ReplyDelete
  15. naprawdę genialny blog, a ten post świetny ♥
    zapraszam cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2015/02/one-year.html

    może obserwacja za obserwację? zacznij a na pewno się odwdzięczę :)
    +jeśli masz sekundkę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w linki do ubrań

    ReplyDelete
  16. ta bransoletka jest przecudowna, strasznie mi się podoba! *-*
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Bransoletka jest przeliczna, a zdjęcia jeszcze piękniejsze (:

    ReplyDelete
  18. Jest urocza - sama się zastanawiałam nad zakupem podobnej :)

    ReplyDelete
  19. Świetna bransoletka! Bardzo mi się podoba :)
    http://my-black-pants.blogspot.com/2015/02/10-keep-up-appearances.html?showComment=1424886494138#c1561604930339204339

    ReplyDelete
  20. Bransoletki ChouChou są urocze :)

    ReplyDelete
  21. Bardzo fajny post i ładne zdjecia !
    zapraszam http://oliwialiv.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. nietuzinkowa! :)
    +obserwujemy? ♥

    ReplyDelete
  23. świetny blog ;o
    zapraszamy tuu
    http://palaania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Jest piękna :)
    http://kosmetykofanki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. te bransoletki to super pomysł :)

    ReplyDelete
  26. Świetna bransoletka;) chętnie bym ją ubrała;)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. • Thank you very much for every comment.