Wednesday, 8 October 2014

256. Top Coat from Eveline

     Czesc kochani! ♥ Dni uciekaja bardzo szybko, czas leci nieublaganie, a ja coraz bardziej jestem podekscytowana tym jak spedzam moje codzienne dni w collegu :). Od dzisiaj oficjalnie moge powiedziec, ze nadeszla jesien w Anglii. Pada, wieje wiatr i ogolnie jest bardzo nieprzyjemnie. Pociesza mnie jedynie cieply szalik i goraca herbata w moim ukochanym kubku. W sklepach jest istne szalenstwo... Półki wypelniaja rzeczy na halloween, a takze te typowo swiateczne. Czy to za szybko? Sama nie wiem... Natomiast wiem, ze musze zaopatrzyc sie w kilka nowych rzeczy na zimniejsze dni. Szykuja sie wieksze zakupy :).
     Dzisiaj natomiast chcialabym zajac sie tematem paznokci. Chyba nigdy nie dbalam o nie jak teraz... Naprawde moga czuc sie rozpieszczane! :) Glownie za sprawa tego, ze moge miec pomalowane paznokcie w collegu. Dotychczas uzywalam jedynie szkolnych, cielistych odcieni albo po prostu odzywki. Teraz szaleje z kolorami i powiem Wam, ze nawet polubilam malowanie paznokci (ale czasem nadal nie mam do tego cierpliwosci :)). Jednak, aby lakier do paznokci sie na nich trzymal i ladnie wygladal, warto zainwestowac w takze inne produkty. Jesli chodzi o mnie to stawiam na dobry top coat. Jak dotad moim ulubiencem byl 'Good To Go' z Essie, niestety nie jestem w stanie zuzyc go calkowicie, poniewaz bardzo gestnieje pod koniec buteleczki :(. Dlatego tym razem postanowilam wyprobowac cos nowego... Padlo na produkt z firmy Eveline i okazalo sie, ze to strzal w dziesiatke! Testuje go od dluzszego czasu i jestem naprawde zachwycona. Top coat tworzy na plytce paznokcia efekt zelowego manicure, ktory wyglada bardzo ciekawie :). Nie to, ze wygladza, nablyszcza to jeszcze jest bardzo wydajny. Cena jest rowniez atrakcyjna, wiec jestem w zupelnosci zadowolona. Nie dziwie sie dlaczego ten produkt jest tak doceniany wsrod lakieromaniaczek :).

••••••••••

     Hi loves! ♥ Days run away very quickly, time flies inexorably fast and I'm getting more and more excited about how I spend my days in college everyday :). From today, I can officially say that autumn has come to England. It's raining, windy and generally is very unpleasant. Only warm scarf and hot tea in my favourite mug comfort me. In the shops there is a veritable madness... Shelves are filled with Halloween and Christmas things.  Is it too early? I don't know... But I know that I need to get some new stuff for colder days. Looks like I should go for bigger shopping :).
     Today I would like to concentrate on the subject of my nails. I think I have never cared for them like now... They really can feel pampered! :) Mainly for that matter, that finally I can have my nails painted in college. So far I have used only the school, nude shades or just nail conditioner. Now, I can use any colour which I want :). What's more - I even started to like painting my nails (but sometimes I still don't have enough patience :)). In my opinion, it is worth to invest in good products, which will make our nails nicely looked and strong. For me the basis is a top coat. So far my favourite was 'Good To Go' from Essie, but unfortunately I am not able to use it completely, because it really thickens at the end of the bottle :(. That's why I decided to try out something new this time... I chose a product from Eveline and I scored a bull's eye! I test it since long time and I'm really delighted. Top coat penetrates through the colour nail polish giving the effect of gel manicure, which looks so interesting :). It gives the nails exceptional shine and well-kept appearance. Additionally, top coat is very efficient. The price is also attractive, so I'm completely satisfied. No wonder why this product is so appreciated among nail polish lovers :).

••••••••••

     PS: Na moim kanale pojawil sie kolejny filmik! Serdecznie zapraszam do ogladania, komentowania i dawania lapek w gore! Nie zapomnijcie zasubskrybowac kanalu, jesli chcecie kolejne filmiki :). • PS: New video on my YT channel is up! Check it out and don't forget to leave a comment, give thumbs up and subscribe my channel if you want more videos :).


••••••••••
     

Lubicie produkty firmy Eveline?  • Do you like products from Eveline?
Jaki jest Wasz ulubiony top coat? • What's your favourite top coat?

Do napisania, xoxo. • Write to you soon, xoxo.

---
OBSERWUJ mojego bloga za pomocą bloglovin. • FOLLOW my blog with bloglovin.
DOŁĄCZ DO MNIE na Instagramie JOIN ME on Instagram.
POLUB MURPHOSE na Facebooku. • LIKE MURPHOSE on Facebook.
ZASUBSKRYBUJ moj kanal na YouTube• SUBSCRIBE my channel on YouTube.

30 comments:

  1. W Polsce jeszcze spokojnie, choć już jest chłodniej. Podejrzewam, że Jesień zawita już niedługo :)

    ReplyDelete
  2. U nas w Polsce piękna złota jesień :) ( yyy, przynajmniej na Śląsku xd ) Ja bardzo lubię produkty od eveline szczególnie tą odżywkę do paznokci 9 w 1 :) muszę wypróbować ten "specyfik"! Zapowiada się bardzo fajnie :) powodzenia w collegu ! Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie http://kateandalexi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Hmm, ja obecnie po odstawieniu Seche Vite (niestety po ponad roku bardzo zgęstniał i zaczął ściągać lakier) używam Sally Hansen Insta-Dri, który świetnie się sprawdza i przyspiesza wysychanie lakieru. Może następny będzie Eveline, bo generalnie lubię produkty tej marki.

    ReplyDelete
  4. ja jakos nie przepadam za kosmetykami z eveline ;/
    mam np. przykre doswiadczenia z odzywka 9w 1;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie warto oceniac firmy po jednym produkcie :). Ja z Eveline kupilam odzywke 8w1 i nie jestem w stanie jej uzywac, poniewaz bola mnie po niej paznokcie :(. Ale jesli chodzi o inne kosmetyki z tej firmy (a mialam juz troche), to bardzo lubie! :) Daj Eveline jeszcze szanse :D.

      Delete
  5. Hmm ja chyba nic nie mam z tej firmy. Super produkt :)

    ReplyDelete
  6. Bardzo lubię czytać Twoje recenzje! Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  7. Po 8w1 odżywce od nich jakoś nie chcę wracać do nich ;)

    ReplyDelete
  8. ja nie uzywam top coatu, a potem marudzę, ze po jednym dniu lakier odpryskuje :p może skuszę się własnie na ten z Eveline:)

    ReplyDelete
  9. Świetny blog :D
    Najbardziej z Eveline lubię top coat diamond hard świetnie regeneruje paznokcie polecam ;)
    Pytałaś o wspólną obserwację ja już zaobserwowałam liczę na uczciwy rewanż <3
    ♥Zapraszam♥
    http://puff-amcziks.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Mam ten top i moim zdaniem jest genialny :D ! Uwielbiam go i towarzyszy mi codziennie na pazurkach . A manicurem cieszę się kilka dni :P

    ReplyDelete
  11. ciekawe!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/elegant-rock-supra-magazine.html

    ReplyDelete
  12. nie znam

    http://gumijagoda.blogspot.com/2014/10/black-beanie-nike-dunk-sky-hi.html
    Zapraszam ! jeśli możesz kliknij w pogrubione napisy na końcu notki

    ReplyDelete
  13. Pierwszy raz widzę ten top :) jestem ciekawa jak u mnie by się sprawdził :)

    ReplyDelete
  14. O proszę, jeszcze nie natrafiłam na tą odżywkę :) Do tej pory używałam 8w1 ale jak zobaczyłam jakie choroby powstają u dziewczyn które z niej korzystają to szybką ją odstawiłam, ciekawe jak ta wersja się sprawdzi ;)

    ReplyDelete
  15. Bardzo chetnie bym wyprobowala :D Pozdrawiam rowniez z Anglii :))

    ReplyDelete
  16. ja aktualnie używam takich produktów z firmy Maybelline, są bardzo dobre

    ReplyDelete
  17. Lubię produkty eveline, tanie, łatwo dostępne, skuteczne , czego chcieć więcej? ;)

    ReplyDelete
  18. Mam go i jestem naprawdę zadowolona, lakier trzymał mi chyba z tydzień :)

    ReplyDelete
  19. jescze tej wersji nie widziałam :o

    ReplyDelete
  20. Eveline to bardzo dobra marka :).

    ReplyDelete
  21. Musze w niego zainwestowac skoro tak polecasz :> Pozdrowienia!

    ReplyDelete
  22. W prawdzie wszystko właśnie zachwycają się produktami Eveline, nie jestem gorsza, ale używam tylko maseczek na twarz z tej firmy, a jeśli chodzi o pazury to jestem fanką lakierów z Paese <3

    ReplyDelete
  23. Super recenzja :))

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. • Thank you very much for every comment.