Monday 21 July 2014

240. English?

     Witajcie! :) Jak Wam mijaja wakacje? Pogoda w Anglii naprawde nas rozpieszcza, wiec korzystamy z niej poki mozemy. Dni uplywaja w bardzo szybkim tempie, az za szybkim... Wiekszosc czasu poswiecam na zabawy i spacery z TJem. Niesamowite jest sledzenie rozwoju tak mlodego czlowieka. Choc jest to czasem naprawde meczace, jego usmiech wynagradza wszystko :). Uwielbiam dzieci! Sa takie niewinne, nieswiadome zycia, ze wszystkiego sie ciesza, jedyne czego chca to po prostu jedzenie, picie, zmieniona pieluszke i odrobine milosci! ♥
     Pamietacie jak mowilam o zmianach na blogu? Jedne z nich wprowadzilam juz w poprzednim poscie.  Niejednokrotnie otrzymywalam wiadomosci od osob z zagranicy, ktorzy komentowali jedynie zdjecia na blogu, poniewaz nie byli w stanie zrozumiec tresci. Mam na blogu widget z opcja tlumaczenia teskstu przez Google Translate, jednak ja nie mam wplywu na rezultaty tlumaczenia i nie jest ono poprawne. Dlatego postanowilam wreszcie wziac sprawy w swoje rece i pisac bloga w dwoch jezykach - polskim i angielskim. Nie bedzie to latwe, poniewaz bedzie to mi zajmowalo dwa razy wiecej czasu i po prostu bedzie to podwojna robota, ale lubie stawiac sobie nowe cele :). Chcialabym, aby moj blog trafial do szerszego grona odbiorcow, a pisanie w jezyku angielskim mi to ulatwi. Pozatym bedzie to wyzwanie dla mnie, ktore umozliwi mi cwiczenie i poprawe mojego angielskiego :). Nie wiem dokladnie jak to bedzie wygladac i jak to uporzadkuje, ale mam nadzieje, ze i Wam sie moje zmiany spodobaja :).

PS: Mozecie zauwazyc takze moj nowy naszyjnik, o ktorym wiecej juz niedlugo, ale teraz juz zapraszam Was na strone www.NASZYJNIKIMIE.pl, dodatkowo mam dla Was kupon - MURPHOSE14 :).

                                                                                                         ••••••••••
     Hello! :) How do you spent your holidays? Weather in England really coddles us, so we use it to the fullest while we can. Days go very fast, way too fast... Most of the time I spent on playing and walking about with TJ. It's amazing to follow the development of such a young man. Although it is sometimes really tiring, his smile rewards it all :). I love kids! They are so innocent, unconscious of life, happy about anything and everything, all they want is just to eat, drink, have a dry nappy and a little bit of love! ♥
     Do you remember when I was talking about the changes on the blog? I decided to introduce some of them in last post. Repeatedly, I was receiving messages from people from abroad, who commented only on the pictures from the blog because they were just unable to understand the contents. On my blog, there is an option available with a translation of the text by Google Translate, but I have no influence on the results of the translation and usually it is incorrect. That's why I decided to finally take matters in my own hands and write a blog in two languages ​​- Polish and English. This won't be easy, because it will take me twice as much time and it just will be a double work for me, but I like to set myself new goals :). I would like my blog to reach a wider group of readers and writing in English will make it easier. Moreover, it will be a challenge for me, which allows me to exercise and improve my English :). I don't know exactly how it will work out, but I hope that you will like these changes :).

PS: You can also notice my new necklace. I will write more about it soon, but now I invite you to visit www.NASZYJNIKIMIE.pl, I also have a coupon for you - MURPHOSE14 :).

| top - FrontRowShop | necklace - NaszyjnikImie |

Co myslisz o pisaniu bloga w dwoch jezykach? • What do you think about writing blog in two languages?
Czekam na Wasze opinie! ♥ I'm waiting for you opinions! 

Do napisania, xoxo. • Write to you soon, xoxo.

---
OBSERWUJ mojego bloga za pomocą bloglovin. • FOLLOW my blog with bloglovin.
DOŁĄCZ DO MNIE na Instagramie JOIN ME on Instagram.
POLUB MURPHOSE na Facebooku • LIKE MURPHOSE on Facebook.

32 comments:

  1. Zaczne czytać po angielsku twoje posty wreszcie, jupi! D

    http://cheerie-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Found your blog randomly and I’d like to say it’s fabulous! Your style and photos are amazing! Loved everything!

    Would you like to follow each other via bloglovin, gfc, instagram, twitter, facebook and g+? Do visit my blogs and let me know in comments where you follow and I will follow back from both my blogs!! :)

    Happy Friday!
    Charu
    http://www.myglossyaffair.com/
    http://www.myfashionfootprints.com/

    ReplyDelete
  3. Nie przeszkadza mi pisanie bloga w dwóch językach. Ładnie to wszystko oddzielasz, nawet kolorem, także spokojnie mogę skupić się na PL wersji :)

    ReplyDelete
  4. Świetny pomysł! :))
    Hogwartsbunny.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. sama chciałabym tak dobrze znac angielski

    ReplyDelete
  6. Zazdroszcze Ci że jesteś w Anglii! ;) Mi język angielski nie potrzebny jest na Twoim blogu, ale myśle że znajdzie się ktoś komu się to spodoba, a poza tym ty pewnie wzmocnisz swój język :)

    Wiolka-blog KLIK

    ReplyDelete
  7. Świetny pomysł na dwujęzyczny blog!:)

    ReplyDelete
  8. fajnie, że miło spędzasz czas :) ja jednak nie przepadam za dziećmi.
    angielski jest spoko i w sumie dobrze, że tłumaczysz posty :)

    pozdrawiam, derniere-danse-me.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Świetnie że pogoda w Angli dopisuje ;)
    Myślę że pisanie bloga w dwóch językach to na prawdę dobry pomysł ;)
    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ja teraz opiekuję się moją siostrzenicą, czasem ma się już tego naprawdę dość i jest się zmęczonym, ale właśnie- uśmiech wynagradza wszystko <3

    ReplyDelete
  11. Ale się cieszę że zaczęłaś pisać też po angielsku będę mogła się douczać czytając twoje posty :)
    crazyy-mee.blogspot.com może wpadniesz, jeśli ci się spodoba-zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę

    ReplyDelete
  12. Powiększasz grono swoich odbiorców i widać, że dla czytelników wiele zrobisz :)

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Świetnie, że piszesz również po angielsku, na pewno to bardzo pomocne dla osób, które nie rozumiały polskiej treści wpisu ;D

    endrie-katrin.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ale ty masz piękne włosy !! Jestem tu pierwszy raz, ale pierwszy i nie ostatni :) Obserwuję
    modakaroliny.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Witaj!
    Odnośnie Glossyboxa o którego pytałaś, to sprawa wygląda tak: miesięczny koszy takiego pudełeczka wynosi 13.25, w tą cenę wliczone są już koszta przesyłki. Więcej znajdziesz pod tym adresem http://www.glossybox.co.uk/. Z subskrypcji możesz zrezygnować w dowolnym momencie. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  16. Oo boska notka :o Będę zaglądała częściej, fajnie sie czyta! :)
    + mogłabyś skomentować moją nową notke? będę bardzo wdzięczna :) ---> NOTKA :)

    ReplyDelete
  17. Fajny pomysł na pisanie postów w dwóch językach :)

    ReplyDelete
  18. W polsce (bynajmniej u mnie) pogoda beznadziejna. Cały czas pada, czasem tylko wychodzi słońce :)

    http://julajulia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Świetny pomysł na pisanie w dwóch językach :) Szansa na zdobycie anglojęzycznych czytelników, a poza tym, tak jak napisałaś, na to żeby się rozwijać :) Masz piękne włosy!

    ReplyDelete
  20. świetny pomysł, i śliczny łańcuszek! :)

    ReplyDelete
  21. Zgadzam się, pisanie po angielsku jest świetnym pomysłem i cieszę się że będę mogła również poczytać twoje posty w innym języku haha :) No i możesz sobie język przy tym poćwiczyć, co jest już w ogóle niesamowite! :D

    ps. Nadal czekam na post w którym napiszesz czy się przeprowadziłaś do Anglii :*

    http://itssandrasworld.blogspot.no/

    ReplyDelete
  22. Zadałaś pytanie na moim blogu i odpowiadam :) Zrobiłam strzałki w photoscape :)

    ReplyDelete
  23. masz śliczny kolor włosów :) a naszyjnik również wygląda świetnie ;)

    ReplyDelete
  24. Wow jak tutaj ładnie :)) piękny naszyjnik ;)

    ReplyDelete
  25. naszyjnik wygląda rewelacyjnie

    ReplyDelete
  26. ładny naszyjnik:))
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com ;))

    ReplyDelete
  27. Ja też chciałabym pisać w dwóch językach, ale u mnie to już byłoby za dużo tłumaczenia. :D Choć myślę, że to byłoby fajne ćwiczenie. :)

    ReplyDelete
  28. Ja nie znam perfekcyjnie angielskiego i na razie nie jest mi to potrzebne :) Ładny naszyjnik!
    Blog♡

    ReplyDelete
  29. Podziwiam Cię za pisanie dwujęzycznego bloga!

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. • Thank you very much for every comment.