Monday 14 July 2014

239. Be like a princess...

     Czesc kochani! Moze Was to zdziwi, ale do dziesiatego roku zycia moim najwiekszym marzeniem przy zdmuchiwaniu swieczek zawsze bylo bycie ksiezniczka. Kiedy juz jako jedenastolatka uswiadomilam sobie, ze jednak nia nie zostane (halo, nie ma rudych ksiezniczek?), nie pozostalo nic innego niz tego zaakceptowanie... Zycie bywa niesprawiedliwe, ale co moze je uczynic piekniejszym? Odpowiedz jest prosta: ciuchy! Dlatego dzisiaj chcialabym  pokazac Wam sukienki, ktore niesamowicie mi sie podobaja. Nie tylko mozna czuc sie w nich wyjatkowo, ale takze wygladac zjawiskowo - jak na ksiezniczke przystalo :). Przepiekne kolory, kroj sukienek, wykonanie, falbanki, diamenciki, cudowne zdjecia, a takze sliczne modelki sprawiaja, ze zdecydowanie kupilabym je wszystkie. Szyfonowe, formalne sukienki to swietna opcja na slub lub na jakas inna wazna okazje. Kazda kobieta chcialaby wygladac jak najlepiej, a w takiej kreacji niemozliwe jest niewygladanie jak milion dolarow :). Ponizej zostawiam Wam linki do sukienek, ktore najbardziej wpadly mi w oko, wszystkie pochodza ze strony FormalDressAustralia - przyznajcie sami, ze w asortymencie tego sklepu mozna sie zakochac! ♥

••••••••••

     Hello, loves! You may be surprised, but up until the 10th year of my life my the biggest dream, when blowing the birthday candles, always was to be a princess. When I was eleven, I realized that I won't be the one (hello, there are no redhead princesses?), there was nothing else left but to accept it... Life is sometimes unfair, but what can make it more beautiful? The answer is simple: clothes! Therefore, today I would like to show you dresses, which for me, are incredibly lovely. You can not only feel extremely, but also look phenomenally - as a princess should :). Beautiful colours, style of dresses, fulfilment, frills, diamonds, wonderful pictures and also very pretty models make that  I would definitely buy them all. Chiffon formal dresses are a great option for  weddings or another important occasions. Every woman wants to look the best and wearing creations like these is allow her  to look like a million dollars :). Below I leave you links to dresses, which most fell into my eye, all originate from the FormalDressAustralia - you have to admit that it isn't difficult to  fall in love with products from this store! ♥


| 1 | 2 |

| 3 | 4 |

| 5 | 6 |

Lubicie nosic takie wieczorowe sukienki? • Do you like wearing evening dresses like these?
Ktora z moich propozycji podoba Wam sie najbardziej? • Which of my suggestions you like the most?

Do napisania, xoxo. • Write to you soon, xoxo.

---
OBSERWUJ mojego bloga za pomocą bloglovin. • FOLLOW my blog with bloglovin.
DOŁĄCZ DO MNIE na Instagramie. JOIN ME on Instagram.
POLUB MURPHOSE na Facebooku • LIKE MURPHOSE on Facebook.

32 comments:

  1. Piękne są te sukienki, zwłaszcza ta nr 4 :)

    ReplyDelete
  2. Nie lubię takiej elegancji :) Preferuję coś prostego :)

    ReplyDelete
  3. Boskie sukienki ! Granatowa ale w innym kolorze moze pudrowy róż ?

    Jeżeli ktoś ma czas proszę o poklikanie tutaj :)

    ReplyDelete
  4. ostatnia sukienka jest genialna :)

    zaczynam od nowa - http://derniere-danse-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. niesamowite sukienki, każda jest magiczna!;)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    ReplyDelete
  6. jeżeli jest okazja to jak najbardziej :)
    dwie ostatnie- cudo!♥

    ReplyDelete
  7. 2 idealna i najpiękniejsza :)

    ReplyDelete
  8. śliczne sukienki, podoba mi się zwłaszcza granatowa:)

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam takie sukienki najlepsza 6 :)

    karolablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. sukienki są śliczne, szczególnie 4 i 5 :)

    ReplyDelete
  11. 2, 3, 5 cudne :) Marzenia podobno sie spelniaja, wiec moze jednak jeszcze zostaniesz ta ruda ksiezniczka ;)

    ReplyDelete
  12. Mogłaś założyć że byłabyś pierwszą rudą księżniczką, a nie tak się odrazu poddawać ;> A sukienki genialne! Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  13. swietne tam maja sukienki. Zawsze mi sie podobaly takie dlugie suknie


    Pozdrawiam,

    www.izabielaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ja stawaiam na wygodę i nie mam takich uroczystości coby takie sukienki nosić ;) ale są piękne ']

    ReplyDelete
  15. Audrey Hepburn mówiła że każda kobieta powinna być traktowana jak księżniczka, a my nie powinnyśmy za bardzo tego nadużywać, bo prawdziwe księżniczki nie leżą i pachną, tylko pomagają ;)

    ReplyDelete
  16. Prześliczne sukienki, wszystkie!

    ReplyDelete
  17. te sukienki są piękne :))
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Wspaniałe sukienki, szczególnie długie :)

    ReplyDelete
  19. śliczne sukienki :)

    ReplyDelete
  20. Świetne są. Ja też chciałam być księżniczką, więc zawsze takie kiecki były dla mnie ;)

    ReplyDelete
  21. Jakie bajkowe sukienki - piękne ! ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    ReplyDelete
  22. 3 cudowna, ale gdyby była w kolorze 4, to magia ♥

    ReplyDelete
  23. prześliczne są ;)
    http://stayy-positivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Sukienki są prześliczne *.*
    Ja też jako mniejsza dziewczynka marzyłam o byciu księżniczką, ale teraz pogodziłam się z tym losem, że nigdy nią nie zostanę :)

    duchaa99.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Sukienki są prześliczne *.*
    Ja też jako mniejsza dziewczynka marzyłam o byciu księżniczką, ale teraz pogodziłam się z tym losem, że nigdy nią nie zostanę :)

    duchaa99.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Śliczne są te sukienki ;)

    ReplyDelete
  27. Woww :o pierwsza jest stworzona dla mnie! Ja jako że wychowywałam się w męskim gronie, nadrabiam teraz :D
    Bardzo lubię Twój styl pisania :) czytam posty z ciekawością.
    buziaki ♥ KLIK

    ReplyDelete
  28. Są cudowne! W takiej sukience każda z nas poczułaby się jak księżniczka :)
    Blog♡

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. • Thank you very much for every comment.