Monday 1 July 2013

148. DORK

     Witajcie kochani! Wakacje! Dzisiaj dopiero je poczułam, może nie tak intensywnie jak powinnam, ale dotarło do mnie, że dziś poniedziałek, a budzik nie zadzwonił o 7:00. A jak Wy spędzacie pierwsze dni wakacji? Wyjechaliście już? Ja jak na razie jeszcze nie, ale czas na tyle szybko mija, że i na mnie 23 lipca przyjdzie pora :). 
     Dzisiaj przychodzę do Was ze stylizacją, w której czuję się naprawdę komfortowo. Jest to proste połączenie luźnej, dość długiej bluzki, którą włożyłam do krótkich spodenek. Naprawdę uwielbiam ten krój t-shirtów z Primarka. Przy mojej kolejnej wizycie w tym sklepie, mam w planach zakup wersji z innymi napisami. Jednak chciałabym je trochę przerobić na crop topy, co o tym myślicie? Napis umieszczony w górnej części bluzki nadaje się do tego idealnie... Ale wracając do stylizacji - biżuteria głównie złota, gdzie głównym akcentem jest złoty łańcuch. Szczerze? Na początku nie podobała mi się ta cała "moda" na nie. Trend nie wpisał się w moje gusta, lecz po zetknięciu się z nim dosłownie wszędzie, i ja uległam. Nawet nie wiecie jak się namęczyłam z jego kupnem, haha. Gdy tylko naszyjnik zobaczyłam w sklepie, od razu chwyciłam go i pobiegłam do kasy (dosłownie :)). Okazało się, że jednak nie było przy nim metki, na innych również, więc nie mogłam go kupić, bo pani nie znała ceny. Kazała mi przyjść następnego dnia. Oczywiście odwiedziłam sklep ponownie, ale sytuacja się powtórzyła. Akurat wtedy była noc wyprzedaży, więc było strasznie dużo ludzi i pani nie miała na tyle czasu, aby poszukać ceny, choćby w Internetowym katalogu. Jednak męczyłam ją na tyle długo, że sprzedała mi go za magiczne 10 zł :). To było przeznaczenie, mówię Wam! 

 | Bluzka, torebka - Primak | Spodenki - prezent | Naszyjnik - House | Okulary - Firmoo | Trampki - New Age | Kolczyki (okulary) - Cropp Town |  Bransoletki: z bursztynem - pamiątka znad morza, drewniane -  Claire's, z sercami - kocieoko.pl, sznurkowa - Uncaged

Uciekam na rower :).
Do napisania, xoxo.


---
OBSERWUJ mojego bloga za pomocą bloglovin.
DOŁĄCZ DO MNIE na Instagramie.

36 comments:

  1. Zwyczajnie, ale fajnie:) Lubię taką prostotę:)

    ReplyDelete
  2. to na pewno było przeznaczenie :D

    ReplyDelete
  3. Genialna jest ta koszulka !:)

    ReplyDelete
  4. moja siostra ma tą koszule ;)
    35dni.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Pisałam już na ten temat w notce, oraz ze 100 razy w komentarzach.

    Napiszę namiar na gadżety w notce, od razu na podany adres napisze 100 osób i morał będzie taki, że każdy dostanie po długopisie, albo nie dostanie nic.

    Ostatnio jak podałam namiar na najfajniejsze gadżety jakie dotychczas dostałam [jojo, torba, bierki, scyzoryk itp.], ktoś napisał do tej firmy, że na swoim blogu wstawiam jak zdobyć od nich gadżety i że namawiam do tego. Firma odp., że żałuje, że cokolwiek mi wysłała, skoro tak zrobiłam. Nie chcę znowu takich sytuacji, bo to nie jest przyjemne. Dlatego postanowiłam nagradzać tylko kilka osób.

    Mam nadzieję, że nie będę musiała znowu komuś tego tłumaczyć ;/

    ReplyDelete
  6. naszyjnik i bluzka rewelacja <3

    ReplyDelete
  7. Ale Ci sie trafila wyprzedaz.

    ReplyDelete
  8. Looking for some new T-shirt ? Check out Your Swaggy Store https://www.facebook.com/yourswaggystore :)

    ReplyDelete
  9. świetny strój :) koszulka bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  10. Bardzo ładna stylizacja;)

    ReplyDelete
  11. Bez tego łańcucha byłoby nudno! :) co do całej stylizacji: świetna jest! A bluzkę możesz spróbować przerobić - do odważnych świat należy, haha!
    Ja dzisiaj nie poczułam jeszcze wakacji. Rano miałam poczucie jakbym po prostu nie poszła do szkoły z jakiegoś powodu. Mimo iż od rana do nocy jeżdżę na rowerze, gram w badmintona (a przy okazji zdzieram kolana) to jeszcze ich nie czuje. No, ale co tam. W niedzielę wyjeżdżam na obóz, więc wtedy już na pewno je poczuje.
    Pozdrawiam serdecznie, miłych wakacji! :*

    ReplyDelete
  12. Świetnie wyglądasz :) Pasuje ci taki kolor, poza tym łańcuch jest genialny <3 Nie wiedziałam, że mają/mieli takie w House. Muszę się więc koniecznie tam wybrać i zobacyzć czy jeszcze mają bo poluje właśnie na taki naszyjnik ;)

    ReplyDelete
  13. Ale jesteś ładna <3
    pozdrawiam, http://l0velyy.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Bardzo ładna i oryginalna stylizacja. W ogóle masz bardzo ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  15. fajna koszulka i naszyjnik! nie widziałam takiego w housie, koniecznie muszę zajrzeć :)

    ReplyDelete
  16. bardzo ładnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  17. rewelacyjnie:) naszyjnik bomba!:)

    ReplyDelete
  18. Fajna stylizacja ;) kolor koszulki przypadł mi do gustu bo w tym sezonie uwielbiam taką zieleń :D

    ReplyDelete
  19. dziękuję za komentarz ;) super zestaw ;) świetna biżuteria

    ReplyDelete
  20. Wiem, ale musiałam je mieć teraz, a do jesieni trochę poczekają ;)
    Świetnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  21. Świetna koszulka, ale łańcuch mi się nie podoba.

    ReplyDelete
  22. Do crop topów trzeba mieć figure

    ReplyDelete
  23. Mi się łańcuchy nie podobają, ale co kto woli. U ciebie wygląda OK ;)

    ReplyDelete
  24. kolor bluzki jest piękny i pasuje do Ciebie ale ze wzgledu na napis bym raczej jej nie założyła hehehe:D

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. • Thank you very much for every comment.