Friday 24 May 2013

139. I ja dałam się skusić...

     Padam! Właśnie wróciłam po całym dniu w pracy i ledwo co stoję na nogach. W dodatku świadomość, że jeszcze mam tyle do roboty w domu, przeraża mnie. Chciałabym mieć chociaż jeden weekend bez robienie niczego. Tak zupełnie. Móc normalnie włączyć komputer i bez żadnego stresu napisać do Was "nudzę się". Pamiętam, że kiedyś zdarzały się momenty, kiedy narzekałam na tą okropną zarazę. A teraz? Nawet nie mam tyle wolnego czasu, aby się zastanowić nad tym wszystkim. Tak bardzo potrzebuję wakacji i  odpoczynku! Jeszcze kilka tygodni... Tylko, aby przetrwać. Mam nadzieję, że chociaż u Was sytuacja jest lepsza i macie więcej chwili wytchnienia :).

     Mijający tydzień musiałam odreagować, a wszyscy dobrze wiemy, że nic nie działa tak kojąco jak... zakupy! Głównym celem było poszukiwanie prezentu na Dzień Matki, który już jutro (mam nadzieję, że nikt z Was nie zapomniał?). Chciałam odbiec od tradycyjnego schematu prezentu: czekoladki, kwiaty, zestaw kosmetyków... Moja mama, jak każda kobieta, lubi dostawać takie prezenty, ale o wiele bardziej cieszą ją rzeczy, które są bardziej praktyczne i posłużą przez jakiś czas. Wiadomo, że każda mama lubi od czasu do czasu upichcić coś w kuchni, więc poszłam w tym kierunku. Zdecydowałam się na zakup silikonowych rękawic kuchennych. Są przeurocze, musicie sami przyznać! Połączenie różu i motywu małpki podbiło od razu moje serce. Uwielbiam takie oryginalne akcesoria, moja mama również, więc mam nadzieję, że prezent się jej spodoba. Co myślicie? 

Empik

     Pamiętacie jak kiedyś Rossmann zorganizował przecenę -40% na wszystkie kosmetyki do makijażu i pielęgnacji? Wtedy niestety nie skorzystałam i bardzo żałowałam. Jakie było moje zadowolenie, kiedy moim oczom ukazał się ten sam plakat - tym razem promo  z okazji Dnia Matki. Postanowiłam, że tym razem zajrzę. No i zajrzałam. Ludzi oczywiście mnóstwo! Półki poprzebierane od góry do dołu. Pamiętałam o moim denkowaniu i oszczędzaniu, więc do koszyka powędrowała produkty, które naprawdę są mi potrzebne. Akurat zdarzyło się, że wszystkie te produkty mi się skończyły, więc powędrowałam do kasy z czystym sumieniem :). Ograniczyłam się do minimum, choć kusiło mnie o wiele więcej. Jestem z siebie dumna, haha! Naprawdę polecam odwiedzić Rossmanna, bo można zakupić fajne produkty w korzystnych cenach. O ile mi wiadomo, promo tylko do 26-tego (nie jestem pewna), więc spieszcie się. Cała blogosfera aż huczy od pokazywania nowinek kosmetycznych, więc i ja nie będę gorsza :). 

moje małe grzeszki w gromadzie :)

kupiłam, bo czasem potrzebuję lakieru do włosów, ten na moje zapotrzebowania wydał się najodpowiedniejszy, a krem Nivea to mój niezbędnik, więc jego zakup był niemal oczywisty;

zaufałam mojej kochanej Ziajce, mam nadzieję, że się sprawdzi, bo wcześniejszy (z Rival de Loop bodajże) strasznie podrażnił mi oczy ;/

moja zachcianka, na którą polowałam od baaardzo (!) dawna, pokładam w nim ogromne nadzieje, bo rekomendacje ma świetne; zaskoczyła mnie jedynie konsystencja - myślałam, że to przezroczysty żel z drobinami, okazało się inaczej, ale i tak nie robi to większej różnicy;

A Wy jaki prezent kupiliście swojej mamie? :)
Skorzystaliście z promo w Rossie?
Do napisania, xoxo.


---
OBSERWUJ mojego bloga za pomocą bloglovin.
DOŁĄCZ DO MNIE na Instagramie.

37 comments:

  1. Świetne te rękawiczki ;3
    Ja mojej mamie kupiłam storczyka, bo kiedyś miała jednego, ale go przelałam i zdechł a za kilka dni powinny przyjść perfumy, które zamówiłam ;D

    ReplyDelete
  2. Dzisiaj w Ikei sie zastanawiałam nad tymi silikonkami :D

    ReplyDelete
  3. available. (i'm woman) we achieved and dated briefly. factors did not function out because he was very insecure following a while. i've a brand new boyfriend now.
    nonetheless, even following this time (around six months) when i open up l.
    a. craig checklist page to sell furnishings, the "men in search of women" hyperlink around the entrance page still is purple in colour.

    the unclicked hyperlinks like "jobs" are still blue.
    how am i able to make the fact that i clicked "men in search of women" disappear?
    i would hate for my boyfriend to find out it, additionally my ex doesn't want me to tell men and women we achieved on craig checklist.

    my web blog - how to get a girls attention

    ReplyDelete
  4. ja pokupowałam sobie kilka rzeczy z rossmana ;)

    ReplyDelete
  5. ja prawdopodobnie dam jakąś zrobioną przeze mnie biżuterię i jej ulubione rafaello:)

    ReplyDelete
  6. Świetne są te rękawice. :D

    ReplyDelete
  7. chętnie obserwuje :) zapraszam do siebie :) http://cosmetics-my-live.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Też zawsze jestem wierna kosmetyką z Ziaji, chociaż raz się przejechałam na jednym kremie do twarzy. Wyskoczyły mi straszne krosty.

    ReplyDelete
  9. te silikonowe łapki kuchenne są genialne:)

    http://balaczka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Moja dostała buty i korektor - oczywiście zakupiony w ramach tej cudnej promocji z Rossmanna ;) Dla mnie samej też oczywiście coś wpadło do koszyczka... :P

    ReplyDelete
  11. ja swojej mamie dałam herbatkę,naszyjnik serduszko i zabrałam ją do coolowej kawiarni w Warszawie :)
    Te małpki mnie oczarowały. Jednak moja mama nie lubi gotować bądź piec, więc prezent byłby bardziej przydatny dla mnie :)
    A co do promocji to jak na razie nauka pochłania mnie całkowicie i nie mam czasu na zakupy :( Ale napisz kiedy będzie następny raz, to na pewno skorzystam :)

    ReplyDelete
  12. Moja mama dostała pięknie pachnącą świeczkę! Mówi, że jest bardzo zadowolona :)

    Kocham przeceny! A szczególnie, gdy coś co bardzo chciałam jest przecenione i wreszcie mogę sobie tą rzecz kupić! ♥

    ReplyDelete
  13. też zgarnęłam tą gazetę z rossmana :D

    ReplyDelete
  14. Świetne te różowe łapki! :D
    Też kupiłam kilka rzeczy w Rossmannie na promocji ;)

    ReplyDelete
  15. właśnie dziś byłam w rossmanie, patrzę "-40%" to wzięłam sobie parę lakierów, wgl zapomniałam przez moment o promocji, płacę - a tu niespodzianka, o ile taniej zapłaciłam :) warto korzystać póki jest!

    ReplyDelete
  16. I actually am impressed all of the lovely garden sheds you have shared.
    But I like the most the get rid of around the last image, looks native or classic

    My web page; arrow newport high wall 8' x 6' Shed

    ReplyDelete
  17. Też muszę wybrać się do Rossmanna ;)

    ReplyDelete
  18. Ale fajne rękawice.! Też chcę takie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    ReplyDelete
  19. świetny prezent dla mamy! :) gdybym tylko odwiedziła Cie wcześniej to podkradła bym pomysł. ale na urodziny będzie jak znalazł ;)

    ReplyDelete
  20. Super są te rękawice, fajny pomysł i praktyczny :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    ReplyDelete
  21. swietny prezent dla mamy ;)

    ReplyDelete
  22. rękawiczki są genialne *_*

    ReplyDelete
  23. też skorzystałam z tej promocji :D

    ReplyDelete
  24. świetne są :)

    zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  25. Świetny pomysł na en prezent :)

    ReplyDelete
  26. Każdy ma inny gust :D

    Ja mamie dałam kartkę i babeczki, ktore sama zrobilam;) jak ja dawno juz nie dawalam jej kupionych prezentow... od bardzo, bardzo dawna...

    Te rękawice są swietne, chociaz mnie i mojej mamie by sie zbytnio nie przydaly. Pewnie lezalyby na dnie szuflady, bo.. nie pasują kolorem do kuchni - nie mamy w niej nic rozowego. Rozowy wlasciwie pojawia sie u mnie w domu tylko w sypialniach, ewentualnie łazienkach ;))

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  27. Świetny prezent ;)
    Obserwuję ;)
    http://www.wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Swietne te rekawice :)
    witkaa.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  29. Ja też zrobiłam zapasy w rosmanie:)

    ReplyDelete
  30. hahah :D ale fajne *,*
    obserwuje ;p

    ReplyDelete
  31. Great blog!!!

    May be we can follow each other..

    beingbeautifulandpretty.com

    ReplyDelete
  32. heyyy girl.. thanks a lot for dropping by on my blog.....

    ur blog is very nice ...

    just followed you back...
    keep in touch
    beingbeautifulandpretty.com

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. • Thank you very much for every comment.