Wednesday 6 February 2013

106. Ratujemy paznokcie...

     Doszłam do wniosku, że szkolna rzeczywistość bardzo mnie przytłacza. Jest dopiero środa, a ja już jestem wyczerpana. To chyba przez  rozleniwienie w ferie, muszę na nowo wdrążyć się w odrabianie prac domowych, naukę i niewyspanie... Humor mi jedynie poprawia fakt, że już za niecałe dwa tygodnie wyjeżdżam! YAAY, nawet nie wiecie jak na to czekam!! A tymczasem: jutro mam sprawdzian z Krzyżaków, życzcie mi powodzenia... Film obejrzałam, I tom został przeczytany, jeszcze dopadnę streszczenie i powinno być dobrze! A co u Was się dzieje? 

     Dzisiaj tematyka pielęgnacyjno-lakierowo-paznokciowa. Ostatnio inwestuję w moje paznokcie, aby poprawić ich kondycję. Pracuję nad kształtem, aby były trochę dłuższe (paznokcie bardzo szybko mi rosną, jednak ja nie lubię zbyt długich) i oczywiście nad stanem. Do szkoły malować ich na co dzień nie mogę, choć czasem decyduję się na jakieś nudziaki, jasne, naturalne barwy. Od miesiąca prowadzę pewnego rodzaju kurację z zestawem z firmy Delia Cosmetics (koszt ok. 10-12zł). Po tylu zachwalaniach odżywek Eveline - ja skusiłam się na ten zestaw (odżywka do paznokci + gratis: nawilżający krem do skórek i paznokci). Powiem Wam szczerze, że jestem ZACHWYCONA z tego duetu! Naprawdę efekty widać już po kilku użyciach. 
     Stosowanie odzywki: Codziennie nakładaj jedną warstwę preparatu na płytkę paznokcia. Po 4 dniach zmyj nałożone warstwy i proces rozpocznij ponownie. 
     Odżywkę można stosować jako baza pokładowa (base coat) i  nawierzchniowa warstwa nabłyszczająca (top coat). Odżywka zajmuje pierwsze miejsce na mojej toaletce, abym nie zapomniała o jej użyciu - systematyczność to podstawa! Zauważyłam, że moje paznokcie są w o niebo lepszej kondycji. Paznokcie rosną jeszcze szybciej, są lśniące, zdecydowanie grubsze i nie łamliwe. Jeśli borykasz się z problemem kruchych, zniszczonych i rozdwajających się paznokci - to jest to świetne rozwiązanie. Ogólnie jestem zdania, że jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego, ale nie w tym wypadku. Aktualnie zużyłam połowę buteleczki, po skończeniu jej na pewno sięgnę po jeszcze jakiś "ulepszacz" z firmy Delia, bo jest naprawdę świetna :). Jeśli chodzi o krem do skórek to nie jest on taki rewelacyjny jak ten z Avon (pisałam o nim TU), ale również daję radę. Jak najbardziej polecam! :) 











Używacie jakiś produktów do pielęgnacji paznokci?
Do napisania, xoxo.


EDIT 06.02.13r., godz. 17.05:

Wyniki konkursu organizowanego z La Belle - Biżuteria Artystyczna (nowa nazwa) już są! Ogłaszam, że zestaw biżuterii z Audrey Hepburn zwyciężyła właścicielka komentarza poniżej:



Sprawdź skrzynkę mailową, gratuluję :).

28 comments:

  1. jestem ciekawa jak sprawdzi się ta odżywka :)

    ReplyDelete
  2. Mm.. chyba spróbuję tej odżywki xD
    Wpadnij do mnie, na nowy post

    ReplyDelete
  3. Ciekawa ta odżywka :)
    na pewno spróbuję, mam odwieczny problem
    z rozdwajającymi paznokciami...

    ReplyDelete
  4. Ojej jaka radość :)) Dziękuję!

    ReplyDelete
  5. Ja właśnie szukam jakiejś odżywki, bo moje paznokcie nie są w najlepszej kondycji... Gratulacje dla zwyciężczyni^^

    ReplyDelete
  6. mi się wiecznie rozdwajają:( biorę witaminy i używam odżywki Eveline...jest coraz lepiej.. ja nie nawidze mieć krótkich paznokci, noedość, że źle u mnie wyglądają to jeszcze źle się z takimi czuję:(
    nowa nazwa bloga: http://bynse.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. używam tylko jakiejś odżywki, aby paznokcie się nie łamały :)

    ReplyDelete
  8. Ja za 3 miesiące mam maturę i wszędzie w szkole tylko słyszę, żeby się uczyć, ale wciąż żyję feriami :D Ja zaczęłam stosować odżywkę z Oriflame i jest naprawdę świetna, naprawiła mi paznokcie w dwa tygodnie :)

    ReplyDelete
  9. Ja do szkoły wracam w poniedziałek, wolę sobie tego nie wyobrażać : (
    Mam odżywkę Eveline, planuję ją zresztą pokazać na blogu. W ciągu ferii ciągle miałam pomalowane paznokcie więc jak nadejdzie szkoła trzeba się za nie wziąć.

    ReplyDelete
  10. Też musze uratować swoje paznokcie bo na razie jest żle;/

    ReplyDelete
  11. Miałam straszne paznokcie, ale w czerwcu kupiłam odżywkę Eveline 8w1 i teraz nie mam już z tym problemu. :)

    ReplyDelete
  12. szkoła jest bardzo męcząca. ;)

    ReplyDelete
  13. Właśnie jestem na etapie głębokiej regeneracji :)

    ReplyDelete
  14. Jedyną rzeczą jaką używam do pielęgnacji paznokci jest odżywka z AVONu, którą w sumie używam tylko pod lakier do paznokci :P

    ReplyDelete
  15. mi też by się przydała jakaś odżywka :) chyba kupię :)

    http://dominika-g.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Ja używam Eveline 8 w 1 i też jest świetna ;)

    ReplyDelete
  17. Ja właśnie nie maluję paznokci wcale, ale czasem podkradam mamie odżywkę do paznokci Eveline 8 w 1 i też jest okej ;)

    ReplyDelete
  18. Muszę wypróbować, jak na razie używam Eveline "Maksymalny Wzrost":)
    http://love-story-in-london.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Też miałam wczoraj test z Krzyżaków, ale raczej taki diagnozujący i nie na ocenę, bo będę jeszcze miała prace klasową z tego :_:

    ReplyDelete
  20. Gratuluję.

    Świetny produkt <33

    ReplyDelete
  21. Mnie bardzo pomogła odżywka eveline 8w1 :)

    ReplyDelete
  22. Też stosuję odżywki, ale nie takie jak na zdjęciach.

    ReplyDelete
  23. Też przydałaby mi się jakaś odżywka ;)

    ReplyDelete
  24. Ja też ostatnio ratuje swoje :)

    Zapraszam do mnie na rozdanie z Firmoo.com :)

    ReplyDelete
  25. Ja muszę zacząć ratować swoje ;/.


    P.S. Jeśli masz ochotę zapraszam Cię do mnie na konkurs, do zgarnięcia dowolnie wybrana para butów, a nawet kilka! :)

    Buziaki :*.

    ReplyDelete
  26. ja nie używam żadnych, jedynie wazeline na skórki - na szczęście nie mam takiej potrzeby. :)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. ;)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. • Thank you very much for every comment.