Monday, 28 January 2013

102. Proste połączenie

     Witajcie :). Jak mija Wam pierwszy dzień tygodnia? Pomijając fakt, że obudziłam się z okropnym bólem głowy, spędzam go dosyć leniwie. Rano pozałatwiałam kilka spraw, kupiłam kilka rzeczy do szkoły, a potem wskoczyłam w dresy i zrobiłam sobie maraton z MTV. Czeka na mnie jeszcze projekt z biologii i wieczór z moją siostrzenicą... Całe szczęście - w domciu, bo na dworze zimno, bardzo zimno. Czekam już na wiosnę, bo z zimą tak bardzo chcę się pożegnać. Minusowa temperatura i warstwowe ubieranie się na pewno nie sprawia mi radości...
     A dla Was mam stylizację. Co prawda, robioną w domu, ale jednak jest :). Możecie mnie zobaczyć w bardzo prostej, codziennej odsłonie. Jest to połączenie granatowej koszuli i czarnych legginsów, które mają ciekawe wykończenia. Ze względu na to, że koszula jest dosyć luźna, użyłam paska, aby podkreślić sylwetkę. Buty, które mam na sobie to balerinki - niestety, usunęłam przez przypadek zdjęcie ich i niestety ich nie widać, przepraszam. Jeśli chodzi o biżuterię to pojawiły się tylko kolczyki i bransoletka, którą jakiś czas temu Wam pokazywałam. A właśnie! Jeśli jesteśmy przy firmie Uncaged - to KAŻDY KTO POLUBI ICH PROFIL NA FB /klik/ i przy składaniu zamówienia poda hasło "MURPHOSE" dostanie 15% zniżki na swoje zamówienie :). Zachęcam do skorzystania, oferta ważna do 4. lutego. Rabat nie łączy się z innymi ani z promocjami. To kto się skusi? 











   | Koszula, pasek - priv sklep | Legginsy - Candie's | Torebka - szafa mamy  Kolczyk - kocieoko.pl | Bransoletka - Uncaged |  


Co myślicie o takim look'u z koszulą? :)
Do napisania, xoxo.

38 comments:

  1. Świetny pajączek! *.* Szkoda że ja nie mogę takiego zrobić sobie w swoim uchu :(

    ReplyDelete
  2. Mnie też dzisiaj głowa boli. :/

    ReplyDelete
  3. Piękny look <33

    ReplyDelete
  4. Dzisiejszy dzień nie należy do najlepszych. ;/ Pierwszy dzień po feriach to najgorsze co może być... ^.^ Śliczny kolczyk.

    ReplyDelete
  5. przypomniałaś mi czasy w których sama się tak ubierałam! Dzięki Ci za to bo od razu uśmiech zagościł na mojej twarzy!

    ReplyDelete
  6. kiedyś zrobiłam sobie podobną bransoletkę :)

    ReplyDelete
  7. bransoletka jest świetna!
    ale ty masz śliczną urodę!

    ReplyDelete
  8. Dziekuje za odwiedziny;)
    Świetna koszulaa;))
    Pozdrawiam gorąco;*

    Obserwuje i zapraszam do obserwacji: http://www.myfashioonstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam takie proste zestawienia ;)

    ReplyDelete
  10. lubię takie stylizacje:)
    strasznie mi przypominasz dziewczynę kolegi ze studiów:)

    ReplyDelete
  11. Super stylizacja! <3 Bardzo mi się podoba Twoja koszula :)
    Zagłosowałam na Twój blog ! :) Powodzenia!

    ReplyDelete
  12. Dziękuję za odwiedziny i komentarz
    na moim blogu :)
    stylizacja jest świetna! A Twoje
    włosy mnie zniewalają :)

    ReplyDelete
  13. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 165 Countries and 8790 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    *******************************************************************
    Hello! Po wizycie na swoim blogu, zapraszam do nas dolaczyc w "Blogspot Miedzynarodowego Spisu"
    Do tego jest bardzo proste, wystarczy postepowac zgodnie z naszym blogu, wpisz swój kraj, adres URL bloga, a bedziesz automatycznie zintegrowac sie z listy Country.
    Mamy szczescie byc na platformie Blogspot, który oferuje mozliwosc wypowiedzenia sie na swiat, aby podzielic sie z nami rózne pasje, moda, obrazy, grafiki, zdjecia, wiersze wiec beda w stanie znalezc w innych krajach ludzie o podobnych pasje.
    Mysle, ze ta wspólnota moze równiez Cie zainteresowac.
    Milego dni z nadzieja, ze mozna sledzic nasz blog "Directory".
    Po zatwierdzeniu do nas dolaczyc, otrzymasz odznake
    Pozdrawiam
    Chris
    Aby dowiedziec sie, kliknij na ponizszy link:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. legginsy sa fajne,kolczyk w uchu :D

    zapraszam do siebie:)

    ReplyDelete
  15. Bardzo fajna koszula, a legginsy też świetne, takie inne :)
    cudny kolczyk <3

    ReplyDelete
  16. Bardzo ciekawa stylizacja :)
    Zapraszam Cię do siebie , może obserwujemy? ;*

    ReplyDelete
  17. bardzo Ci pasuje taki kolor!!:)

    ReplyDelete
  18. a ja czekam na lato:D bolalo jak przebijalas chrzastke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo przekucie nie bolało. Bolał mnie jakby proces gojenia, bo często zaczepiałam kolczykiem (choćby o włosy).

      Delete
  19. Ładnie Ci w tym kolorze :)
    ___________________
    bluvie.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Masz fajne włosy ;D uhuh :*
    śliczna koszula ;D

    ReplyDelete
  21. Śliczna koszula ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    ReplyDelete
  22. Super koszula ! Tylko gdybym tak się ubrała do szkoły, to już dawno bym zamarzła ! :c

    ReplyDelete
  23. fajnie wygląda ten kolczyk i koszula bardzo ładna;)

    ReplyDelete
  24. Ta koszula i legginsy są wręcz boskie:) Wogóle jesteś bardzo śliczna i wkażdej stylizacji wyglądasz świetnie!
    Zapraszam do siebie; dopiero zaczynam: nastoletni-bunt.blogspot.com

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. • Thank you very much for every comment.