Thursday 7 June 2012

1. Puk, puk - I'm back!


Rihanna - Where Have You Been


     To właśnie tym muzycznym akcentem witam się z Wami :) Nie wiem czy mnie znacie, czy nie... ale prowadziłam już kiedyś bloga... a właściwie kilka, ale rozstałam się z nimi. Coś się zaczyna - coś się kończy. W tym przypadku zaczął się nowy rozdział zatytułowany "Murphose". Jeśli chodzi o adres bloga to   właściwie nie oznacza on nic. Narodził się on znikąd i jest taki "po prostu" - stąd również napis na belce.  

     I'M BACK mam nadzieję, że ta informacja chociaż w minimalnym stopniu Was ucieszy. Stęskniłam się za blogowaniem i doszłam do wniosku, że nie ma co odwlekać mojej decyzji dot. powrotu do blogosfery. Zabrakło mi pisania, komentowania, wklejania zdjęć i wkurzania się na długość ich wgrywania. A co do tematyki bloga - moda, styl, uroda i moje życie, czyli trochę tego i tamtego - dla każdego coś dobrego (nie mogłam się powstrzymać przed tym rymem i musiałam to napisać!). Co do częstotliwości postów to nic nie mówię - zobaczymy jak to wyjdzie. Jeśli macie do mnie jakieś pytania - piszcie, chętnie odpowiem. Więcej o mnie znajdziecie w prawej kolumnie.

     W każdym bądź razie Murphose cieplutko (bo za oknem zdecydowanie tak nie jest) Was wita i mocno ściska. 


DO NAPISANIA, jeszcze dziś! xx

1 comment:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. • Thank you very much for every comment.